فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

پرسپولیس در ضربات پنالتی الکرامه را شکست داد


دنیای فوتبال: تیم فوتبال پرسپولیس در اولین مسابقه خود در تورنمنت چهارجانبه باشگاه النصر امارات موفق شد نماینده سوریه را در ضربات پنالتی شکست دهد.

تیم های پرسپولیس ایران و الکرامه سوریه شب گذشته در تورنمنت چهارجانبه‌ای که به میزبانی باشگاه النصر امارات برگزار می‌شود، به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان پرسپولیس در ضربات پنالتی با نتیجه 7 بر 6 بر نماینده سوریه غلبه کرد.
پرسپولیس در این مسابقه با سیستم 1-3-2-4 به میدان رفت و با وجود داشتن چند موقعیت مناسب گلزنی، نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.
در نیمه دوم هر دو تیم با تغییراتی وارد میدان شدند و در دقیقه 67 پس از آنکه توپ با دست باقری ها در محوطه 18 قدم برخورد کرد، داور ضربه پنالتی را به سود الکرامه اعلام کرد و تیم سوریه ای در دقیقه 68 از روی ضربه پنالتی به گل اول بازی رسید.
در ادامه و در دقیقه 80 شیث رضایی یک سانتر سرعتی را انجام داد که بازیکن الکرامه با دفع ناقص یک گل به خودی را وارد دروازه این تیم کرد تا این بازی به تساوی یک بر یک کشیده شود.
از اتفاقات مهم این مسابقه می توان به اخراج مهدی شیری، در دقیقه 91 اشاره کرد.
پس از اخراج شیری، داور سوت پایان بازی را با تساوی یک بر یک به صدا در آورد و طبق قانون مسابقات این بازی بدون آنکه در وقت‌های اضافه پیگیری شود، به ضربات پنالتی کشیده شد.
در ضربات پنالتی محمد پروین، آرفی،‌ ابراهیم شکوری، وسلی، علی عسگر و باقری ضربات خود را به گل تبدیل کردند و فقط ضربه شیث رضایی پس از برخورد به تیر دروازه به هدر رفت،‌ اما در مقابل علیرضا حقیقی 2 ضربه پنالتی بازیکنان الکرامه را مهار کرد تا سرخ پوشان ایرانی با نتیجه 7 بر 6 پیروز این مسابقه شوند.
در دیگر دیدار این تورنمنت النصر امارات با 2 گل ایمان مبعلی بر الفصیلی اردن غلبه کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد