فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

یل یاتار توفان یاتار یاتماز تراختور پرچمی



دنیای فوتبال:در جریان دیدار تراکتورسازی و راه‌آهن اتفاقات دیگری هم افتاد که مثل حضور 65هزار تماشاگر شادی‌بخش و شیرین نبود. دقیقه 26 بازی بود که ناگهان ورزشگاه و جمعیت حاضر در آن در تاریکی فرو رفت!

برق ورزشگاه به خاطر اتصال در دکل‌ها برای دقایقی قطع شد و داستان ورزشگاه تختی انزلی در تبریز هم تکرار شد. جالب اینکه هر دو ورزشگاه به پروژکتورهای جدید و تازه مجهز شده بود و قطعی برق توجیهی نداشت. البته قطعی برق ورزشگاه یادگار امام(ره) 9دقیقه بیشتر طول نکشید تا در این زمینه رکورد در اختیار ورزشگاه تختی و وقفه 22 دقیقه بازی ملوان و استقلال باقی بماند.  

در جریان دیدارهای هفته چهارم لیگ‌برتر اتفاقات جالب و عجیب زیادی رخ داد که البته برخی از آنها چندان خوشایند نبود و صدای اعتراض اهالی فوتبال را درآورد.

قطعی برق ورزشگاه تختی انزلی در جریان دیدار ملوان انزلی و استقلال و وقفه 22دقیقه‌ای در بازی از جمله اتفاقات ناخوشایند هفته چهارم بود که باعث اعتراض شدید تیم میهمان و میزبان به برگزار‌کنندگان بازی شد.



اما در همین هفته اتفاقات جالب دیگری افتاد که شاید برخی از آنها را بتوان نقطه قوت لیگ و فوتبال ایران قلمداد کرد و ‌آنها را به فال نیک گرفت. دیدار تراکتورسازی تبریز و راه‌آهن از خاص‌ترین و عجیب‌ترین بازی‌های هفته چهارم لیگ‌برتر بود.

خاص و عجیب بودن این بازی دلایل مختلف دارد که استقبال زیاد و 65 هزار نفری تماشاگران تبریزی بارزترین و جالب‌ترین آنهاست.



تبریزی‌های رکوردشکن

استقبال 30 هزار نفری تماشاگران تبریزی از اولین دیدار خانگی تراکتورسازی و بازی با ذوب‌آهن اصفهان، این نوید را به فوتبالدوستان و مسئولان فوتبال داد که پس از این باید شاهد افزایش چشمگیر آمار تماشاگران باشند.

اتفاقا این انتظار دو هفته بیشتر طول نکشید و تماشاگران تبریزی در بازی دوم خانگی تراکتورسازان یک رکورد جدید برای تماشای دیدار یک تیم غیرسرخابی ثبت کردند.

حضور 65 هزار تماشاگر مشتاق تبریزی در ورزشگاه دور افتاده از شهر یادگار امام(ره)، یک رویداد بزرگ و خوشایند بود که لیگ را به تعجب و حیرت وا داشت؛ تعجب و حیرتی که نه تنها از استقبال 65 هزار نفری از بازی تراکتورسازی بلکه از نحوه حضور این جمعیت مشتاق در ورزشگاه یادگارم امام(ره) به وجود آمده بود.

به دلیل نبود وسیله رفت و‌ آمد تماشاگران تبریزی فاصله 20-15 کیلومتری شهر تبریز تا محل ورزشگاه را پیاده طی کردند و یک راهپیمایی شبانه که پایانی خوش داشت و تبریزی‌ها با لبخند و شادی به شهر بازگشتند.



بدقولی مسئولان در قبال هواداران

برخلاف وعده و وعیدهای داده شده از سوی مسئولان باشگاه و شهرداری برای تهیه وسیله ایاب و ذهاب تماشاگران تبریزی به ورزشگاه یادگار امام(ره) تسهیلاتی برای فوتبالدوستان دیار ستارخان جهت انتقال به ورزشگاه درنظر گرفته نشده بود. اما تماشاگران مشتاق تبریزی بی‌خیال این محدودیت‌ها پیاده به سمت ورزشگاه یادگار امام(ره) حرکت کردند و ورزشگاه نیمه تمام تبریز پس از سال‌ها جمعیتی 65 هزار نفری را در خود دید و به خود و تماشاگرانش بالید.

اکثر این جمعیت چند ده هزار نفری پیاده خود را به ورزشگاه رسانده بودند به طوری که حدود 25 هزار نفر از آنها نیمه دوم و عده‌ای نیز اواخر بازی به ورزشگاه رسیدند. البته این مشکل در راه برگشت نیز وجود داشت و اکثر 65 هزار تماشاگر تبریزی پیاده به سمت شهر حرکت کردند و تا نیمه‌های شب به خاطر پیروزی تیم محبوب‌شان به شادی پرداختند.



نظرات 3 + ارسال نظر
انعکاس آب چهارشنبه 11 شهریور 1388 ساعت 13:19 http://www.enekaseab.blogsly.com

سلام
چرا مدتیه غیب شدی؟ یه سر بیا وبلاگم .یه عکس گذاشتم تو هم نظرتو بده.

گونش جمعه 13 شهریور 1388 ساعت 11:58 http://ta-az.blogsky.com

بخاطر حضور پرشور هواداران تیم تراختورسازی مسئولین فوتبال چشم دیدن این همه تماشاگر و هوادار با تعصب را نداشتند و دست به ایجاد حاشیه به این تیم پرطرفدار زدند.
به کدامین گناه کمیته انضباطی رای به محرومیت حضور در ورزشگاه را به این طرفداران داد؟؟؟؟ این بود دستمزد هواداران و تماشاگران عاشق تراکتورسازی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

گونش جمعه 13 شهریور 1388 ساعت 21:38 http://ta-az.blogsky.com

سلام
خدا جای حق نشسته
با یاری خداوند
شریفی: محرومیت تماشاگران تبریز منتفی است
خبرگزاری فارس: رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به بررسی های به عمل آمده محرومیت تماشاگران تبریز منتفی است.
مجتبی شریفی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در تبریز افزود: هیچ رایی در خصوص محرومیت تماشاگران تبریز از سوی کمیته انضباطی صادر نشده بود.
وی ادامه داد: در گزارش ناظر فدراسیون و داوری که گزارش تندی هم است مطالبی آورده شده بود که اعلام کردیم در صورت بروز چنین حرکاتی از طرف تماشاگران تبریزی این مورد می‌تواند از مصادیق محرومیت باشد.
شریفی تصریح کرد: در این مورد از مدیرعامل تراکتورسازی که اصرار داشت گزارش ناظر فدراسیون اشتباه است مستنداتی خواستیم تا موضوع را بررسی کنیم.
وی اظهار داشت: ما همچنین منتظر گزارش ناظر انظباتی بازی بودیم که بلافاصله بعد از ارائه گزارش متوجه شدیم که کاملا خلاف ادعای ناظر فدراسیون هیچ تخلفی از طرف تماشاگران تبریزی انجام نگرفته است.
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: بنا به گزارش ناظر انظباتی هیچ محرومیتی شامل حال تماشاگران تبریز نمی شود.
وی خطاب به تماشاگران تبریزی که از زمان اعلام گزارش ناظربازی در نگرانی به سر می بردند گفت: با توجه به مستندات موجود هیچ محرومیتی در کار نیست و امیدوارم ایشان بازیهای آینده جزو تماشاگران ممتاز لیگ برتر باشند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد