فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

پرسپولیس با 3 گل قهرمان امارات را شکست داد


دنیای فوتبال :تیم فوتبال پرسپولیس در سومین و آخرین دیدار تدارکاتی در امارات با سه گل مقابل الاهلی به برتری رسید.

تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در سومین بازی تدارکاتی خود در اردوی امارات به مصاف الاهلی قهرمان امارات رفت. در این بازی سرخپوشان ابتدا با ترکیب علیرضا حقیقی، مجتبی شیری، سپهر حیدری، ابراهیم شکوری، نیک نفس، سامان آقا زمانی، حسین بادامکی، مهدی شیری، محمد پروین، میثم بائو و اشپیتی آرفی به میدان رفتند.
در دقیقه 17 روی ارسال کرنر پروین، آرفی با دروازه بان الاهلی درگیر شده و توپ روی خط دروازه به میثم بائو رسید و این بازیکن به راحتی توانست دروازه الاهلی را باز کند.
بعد از گل دو تیم موقعیت‌هایی روی دروازه یکدیگر خلق کردند ولی بازی در پایان نیمه اول با همان تک گل به پایان رسید.
در نیمه دوم برای سرخپوشان شیث رضایی (حیدری)، نبی الله باقری ها(شیری)، جلال اکبری (شکوری)، مهران فرضیات (بادامکی)، سعید حلافی (بائو)، الهایی (پروین)، اکبر صغیری (آرفی) وارد میدان شدند.
در دقیقه 55 بازی با فرار بسیار خوب حلافی این بازیکن جوان با دروازه بان تک به تک شد و موفق شد با اعتماد به نفسی بالا دروازه حریف را برای دومین بار باز کند.
در ادامه مربی الاهلی با تعویض‌های پیاپی خود سعی کرد بازی را در دست بگیرد و این تیم توانست موقعیت‌هایی را روی دروازه سرخپوشان خلق کند که جدی ترین آن در دقیقه 86 بود که شوت بازیکن الاهلی جلوی دروازه به مهاجم الاهلی رسید و این بازیکن در شرایط آفساید دروازه پرسپولیس را باز کرد که کمک داور گل را مردود اعلام کرد.
بازی با همین نتیجه در حال اتمام بود که در دقیقه 90 روی فرار خوب جلال اکبری و همکاری او با بازیکن بسیار جوان سرخپوشان (الهایی) و ارسال پاس در محوطه جریمه، توپ به صغیری رسید و این بازیکن توسط مدافع حریف در محوطه جریمه با یک تکل متوقف شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد.
مهدی شیری به عنوان زننده پنالتی انتخاب شد. دروازه بان ضربه نه چندان خوب شیری را ابتدا کنترل کرد؛ ولی در برگشت شیری دروازه الاهلی را باز کرد تا بازی با نتیجه سه بر صفر به پایان برسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد