فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

رضا عنایتی: حاضرم از استقلال بروم

رضا عنایتی: حاضرم از استقلال بروم 

دنیای فوتبال:رضا عنایتی مهاجم باتجربه استقلال ترافیک بازیکن از خط حمله را اتفاق مثبتی برای این تیم نمی‌داند. او معتقد است که حضور ۵ بازیکن در خط حمله باعث شده که مهاجمان به نوعی دچار سردرگمی شوند.

عنایتی که در ۶ بازی گذشته در ۵ مسابقه از ابتدا در ترکیب استقلال قرار داشت در مورد ترافیک بازیکن در خط حمله حرف‌های قابل تاملی می‌زند. او در گفت‌وگو با خبرگزاری فوتبال ایران، در مورد بازی با تراکتورسازی، رویارویی با استیل‌آذین و مسائل مختلف دیگر به سئوالات پاسخ می‌دهد.
بازی با تراکتورسازی چطور بود؟
بازی خوبی بود و ما توانستیم ابتدا به گل برسیم ولی در نیمه دوم تا حدودی عقب کشیدیم که این موضوع باعث شد تا تراکتورسازی فشار حملات خود را بیشتر کند و در نهایت به نتیجه مساوی برسد. البته فکر می‌کنم تساوی در این مسابقه عادلانه بود.
از حضور بیش از ۷۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام چه حسی داشتید؟
حضور این تماشاگران باعث شد تا یاد بازی پرسپولیس و استقلال بیفتم. ورزشگاه پر شده بود و ۲۰ هزار نفر هم بیرون مانده بودم که این برایم جالب بود البته نکات منفی هم دیده شد و بهتر است که تماشاگران تراکتور بعضی مسائل را رعایت کنند تا این تیم محروم نشود. در این مسابقه باران سنگ و بطری بود که به طرف ما می‌آمد و نزدیک بود یکی از سنگ‌ها به چشم مجیدی اصابت کند که خوشبختانه به سر او خورد.
استقلال چرا در بازی‌های بیرون از خانه هنوز موفق به کسب پیروزی نشده است؟
ما دوست داریم برنده باشیم و در بازی با تراکتور هم دیدید که تا دقیقه ۸۰ سه امتیاز برای استقلال بود ولی فکر می‌کنم تا حدودی بد شانس هستیم.
قبول داری مربیان استقلال در بازی‌های خارج از خانه تفکرات محافظه‌کارانه دارند؟
نمی‌دانم. شاید آنها فکر می‌کنند که کسب تساوی بهتر از باخت است ولی ما در بازی‌های بیرون از خانه هم با همان سیستم بازی‌های خانگی به میدان می‌رویم و به دنبال مساوی نیستیم.
در هفته‌های گذشته ترکیب خط حمله استقلال بارها عوض شده و به نظر می‌رسد که کادر فنی هنوز برای انتخاب مهاجمان به یک تصمیم ثابت دست پیدا نکرده است. فکر نمی‌کنید این موضوع باعث افت مهاجمان استقلال شود؟
بدترین حالت برای یک مهاجم این است که ثبات نداشته باشد و مدام استرس تعویض یا نیمکت‌نشینی آزارش دهد. در‌حال حاضر سردرگمی در بین مهاجمان استقلال موج می‌زند و این به ضرر تیم است. به نظر من صمد مرفاوی باید هر چه زودتر زوج خط حمله استقلال را پیدا کند و برای چند بازی پیاپی از یک ترکیب ثابت در خط حمله استفاده کند تا در نهایت ببیند که آیا به هدفش می‌رسد یا خیر.
این موضوع در بازی تو هم تاثیر منفی گذاشت؟
بله، صد درصد. اینکه من به عنوان بازیکن فیکس به زمین بروم و در دقیقه ۶۰ بیرون بیایم هیچ فرقی با نیمکت‌نشینی ندارد. به هر حال این مسائل باعث می‌شود که تمرکزم را از دست بدهم. فکر می‌کنم اگر یک یا دو مهاجم استقلال ترانسفر شوند شرایط بهتر شود.
چند روز پیش هم در مصاحبه‌ای گفته بودی که اگر مهاجمان استقلال پیشنهاد دارند از این تیم بروند. فکر نمی‌کنی که این حرف‌ها باعث ناراحتی مدیرعامل یا سرمربی شود؟
اصلا اینطور نیست. من می‌خواهم به استقلال کمک کنم و این حرف‌ها را می‌زنم. هر کدام از مهاجمان فعلی ما می‌توانند در تیم‌های لیگ برتری به عنوان بازیکن ثابت به میدان بروند و آیا این درست است که با نیمکت‌نشینی از رده خارج شوند. صادقانه می‌گویم که اگر پیشنهادی داشته باشم حاضرم به خاطر کمک به استقلال از این تیم بروم.
در مورد بازی روز جمعه مقابل استیل‌آذین چه صحبتی داری؟
بعضی‌ها می‌خواهند این بازی را بیش از حد حساس کنند و بگویند که ما با تیمی بازی داریم که شبیه پرسپولیس است ولی باید بگویم که این مسابقه برای استقلال فقط ۳ امتیاز دارد و در ورزشگاه آزادی تلاش می‌کنیم تا برنده از زمین بیرون بیاییم.
یعنی فکر نمی‌کنی استیل‌آذین شبیه پرسپولیس است؟
خیر. استیل‌آذین با پرسپولیس خیلی فرق دارد. البته نکته مهم در این تیم حضور فوتبالیستی مثل علی کریمی است که به نظر من شناسنامه استیل‌آذین محسوب می‌شود.
قول می‌دهی در این بازی حساس برای استقلال گلزنی کنی؟‌
من نهایت تلاشم را انجام خواهم داد و اگر موقعیت خوبی داشته باشم به نحو احسن از آن استفاده خواهم کرد.
مهار کردن علی کریمی سخت نیست؟‌
او یک فوتبالیست فوق‌العاده است و مهار کردنش سخت است ولی کادر فنی ما بیکار نیستند و به طور حتم راهکارهایی برای مهار کردن کریمی و تاکتیک‌های استیل‌آذین دارند. ما اگر کریمی را مهار کنیم ۳۰ تا ۴۰ درصد از توانایی‌های استیل‌آذین را خنثی کرده‌ایم.  

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد