فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

کفاشیان: 2 سال دیگر ثبت‌نام کنم، باز هم رییس می‌شوم


دنیای فوتبال:این‌روزها،آنقدر اتفاقات مهمی در حوزه فدراسیون فوتبال می‌افتد که علی‌کفاشیان مجبور است هر چند دقیقه یکبار در مورد مجموعه‌اش به خبرنگاران جواب دهد.

اولین سوژه‌ای که رییس فدراسیون باید در مورد آن صحبت کند افزایش انتقادات از وضعیت داوری است:«به نظر من کارشناسان داوری باید با بررسی موج انتقادات تشخیص دهند که این موج درست است یا خیر. افرادی که غیرکارشناس هستند و صرفا پس از عدم نتیجه‌گیری مناسب اعتراض می‌کنند، اعتراضشان وارد نیست.» یکی از معترضان به داوری،‌ خداداد عزیزی، سرمربی استقلال اهواز است البته پیش از این توسط فدراسیون محروم شده بود،‌اما وقتی اهالی فدراسیون متوجه تغییر رفتار خداداد شدند مجازات او را کمتر کردند ولی خداداد کماکان اعتراض می‌کند. کفاشیان درباره این موضوع می‌گوید:«اعتراض خداداد بیشتر به نحوه بازی است تا داوری البته ما توصیه می‌کنیم این اعتراضات کمتر شود. اعتقاد دارم که خداداد در رفتارش تغییر داشته و اعتراض به داوری، بدرفتاری برای این مربی محسوب نمی‌شود.»
بحث بعدی داستان طولانی انتخاب دستیار ایرانی افشین قطبی است. به‌رغم اصرار فدراسیون مبنی بر اینکه قطبی باید از یک مربی ایرانی در کادر فنی تیم‌ملی استفاده کند، اما سرمربی تیم‌ملی هنوز به چنین نتیجه‌ای نرسیده و حتی عنوان کرده که شاید اصلا از دستیار ایرانی استفاده نکند. دیروز این خبر هم به گوش می‌رسید که سرمربی تیم‌ملی به مسوولان فدراسیون پیغام داده که نمی‌خواهد از مربی ایرانی استفاده کند. موضوعی که کفاشیان آن را تکذیب می‌کند:«قطبی در این مورد درخواستی از من نداشته است. او به زودی دستیارش را معرفی خواهد کرد و عدم تمایل وی برای انتخاب دستیار ایرانی صحت ندارد و قطبی دوست دارد از مربی ایرانی در تیم‌ملی استفاده کند.» قطبی طی چند روز اخیر تبدیل به چهره‌ای خبرساز شده.
سرمربی تیم‌ملی که می‌داند منتقدانش از بازی‌های تدارکاتی تیم‌ملی به هیچ‌وجه راضی نیستند مدعی شده که در زمان مربیان قبلی، تیم‌ملی با تیم‌های درجه سه بازی می‌کرده، رییس فدراسیون البته سر این موضوع با قطبی اختلاف دارد:«فکر نمی‌کنم تیم‌ملی با تیم‌های درجه سه بازی کرده و واکنش قلعه‌نویی نسبت به صحبت‌های قطبی امری طبیعی است. بهتر است درباره این موضوع از خود قطبی سوال بپرسید.» کفاشیان از 48 ساعت قبل با اطمینان بیشتری به کارش در فدراسیون ادامه می‌دهد چرا که محمد دادکان اعلام کرده که حاضر نیست مسوولیت‌های اجرایی را قبول کند، اما جواب رییس فدراسیون نسبت به این موضوع:« اگر قرار به جانشینی من باشد افراد زیادی هستند که می‌توان این سمت را به آنها سپرد به هیچ‌وجه بحث تغییر وجود ندارد و محکم در این راهی که هستم قدم برمی‌دارم.» رییس با اعتماد به نفس خاصی ادامه می‌دهد:«پیشنهاد می‌دهم اگر کسی می‌خواهد رییس فدراسیون شود باید برای دو سال آینده که انتخابات فدراسیون انجام می‌شود برنامه‌ریزی کند. مجمع عملکرد مرا پذیرفته و بنابراین اگر دو سال دیگر هم برای ریاست فدراسیون ثبت‌نام کنم باز هم انتخاب خواهم شد و خبرنگاران باید تا شش سال آینده مرا تحمل کنند. در مورد دادکان هم باید بگویم که توانمندی و تخصص وی در فوتبال را قبول دارم و می‌توانیم از وجود او در بخش‌های مختلف فدراسیون استفاده کنیم. فدراسیون بخش‌های زیادی دارد و اگر AFC را راضی کنیم می‌توانیم از حضور این مدیر در روابط بین‌الملل یا سایر بخش‌ها استفاده کنیم.» در حالیکه پیش از این عنوان شده بود به توصیه مقامات ارشد فدراسیون رییس کمیته انضباطی باید کمتر مصاحبه کند، اما مجتبی شریفی که علاقه خاصی به مصاحبه دارد این موضوع را تکذیب کرده و دقیقا مثل کفاشیان:« رییس کمیته انضباطی به دلیل شب‌های قدر در حال خودسازی و عبادت است و به خاطر تقارن با این ایام مصاحبه‌هایش را کمتر کرده و من در مورد مصاحبه‌هایش به وی توصیه‌ای نکردم.»
نرفتن عربستان به جام‌جهانی از نظر رییس فدراسیون جزو زیبایی‌های فوتبال است:«فوتبال همین است و باید اتفاقات آن را پذیرفت. ما اگر بازی که مقابل کره‌جنوبی و تیم‌های قدرتمند انجام دادیم را مقابل عربستان و امارات انجام می‌دادیم امروز در مسیر جام‌جهانی قرار داشتیم. برخلاف نظر بسیاری از کارشناسان معتقدم اگر در گروه ژاپن بودیم بهتر نتیجه می‌گرفتیم چون ایران همیشه مقابل تیم‌های قوی نتایج بهتری می‌گیرد.»
 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد