فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

کرانچار: شجاع بودم که به پرسپولیس آمدم

iran - perspolis - zlatco kranikar 
دنیای فوتبال: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به انتقادات انصاری‌فرد گفت: اگر شجاع نبودم در فاصله اندک تا شروع لیگ برتر به ایران نمی‌آمدم.

زلاتکو کرانچار در گفت و گو یی عنوان کرد: ما بهترین بازیکنان هجومی را در اختیار داریم. اگر به 20 دقیقه آخر بازی پرسپولیس مقابل شاهین بوشهر دقت کنید بسیار خوب کار کردیم اما به علت نداشتن تمرکز و استرس، در پاس‌ها و ضربه‌های آخر بی دقت بودیم. من مشکل بزرگی در خط حمله پرسپولیس نمی‌بینم.
وی درباره دخالت‌های برخی افراد گفت: قبلا هم گفته‌ام خودم تصمیم نهایی را می‌گیرم. دوست دارم بدانم این افرادی که می‌گویید دخالت می‌کنند چه کسانی هستند. این موضوع اصلا درست نیست و من اجازه این کار را به هیچ کس نمی‌دهم چون به تفکرات خودم اعتقاد دارم.
کرانچار در مورد نتایج پرسپولیس و برخی انتقاد‌ها تاکید کرد: تا به حال آن طوری که در رسانه‌ها دیده‌ام نظر منفی بر روی من کمتر و بیشتر مثبت بوده است. نتایج ما خوب بوده است. من مورد خاصی ندیدم و اگر آن را ببینم بررسی می‌کنم. خوشبختانه بعضی از رسانه ها می دانند که با چه شرایطی به پرسپولیس آمدم و زمان برای من چقدر از دست رفته بود.
سرمربی پرسپولیس در مورد نگرانی هواداران از بازی دربی گفت: دربی حساس پرسپولیسی‌ها هفته نهم است و بهتر است فعلا به این موضوع فکر نکنیم اما مطمئن باشید برنامه‌های خوبی دارم.
این مربی کروات اضافه کرد: از هواداران می‌خواهم به من و بازیکنان پرسپولیس اعتماد داشته باشند. همه می‌دانند انتظارات بالا است. پرسپولیس یک فصل نتیجه نگرفته و 2 امتیاز حساس را در خانه از دست داده‌ایم. با این حال باز هم می‌خواهم ما را حمایت و تشویق کنند تا در بازی‌های بعدی، خودمان را بدون استرس بیشتر نشان دهیم.
کرانچار در مورد احتمال حضور بازیکنان نیمکت نشین مقابل راه آهن در بازی یکشنبه آینده گفت: من در ذهنم با افکار متفاوت، بازیکنان را شناسایی می‌کنم. در پرسپولیس بازیکن ذخیره نمی‌شناسم و همه در ترکیب من هستند اما با توجه به نیازم در زمین و برنامه ریزی حریف ترکیب را انتخاب می‌کنم.
وی یادآور شد: طبیعتا بازیکنی جزء 11 نفر است که خوب تمرین کند، نظم و انضباط داشته باشد و تعصب و غیرت خود را در تمرینات به من نشان دهد. من هم مجبورم این بازیکن را در ترکیب اصلی قرار دهم؛ حالا هر کس می‌خواهد باشد. نام‌ها برای من هیچ تفاوتی ندارد چون می‌خواهم پرسپولیس نتیجه بگیرد.
کرانچار درباره اظهارات انصاری فرد مبنی بر عدم شناخت کافی از بازیکنان و شجاع نبودن او؛ تاکید کرد: من هفته سوم تمام بازیکنان پرسپولیس را از لحاظ فنی و سایر موارد شناختم و این شناخت بیشتر به من کمک می‌کند.
وی افزود: من شجاع هستم که در فاصله کمی مانده به بازی ها به ایران آمدم. شجاع هستم که روز اول اعلام کردم هیچ کس حق ندارد در کارم دخالت کند. البته انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس است و حق دارد از نتیجه تیم خود راضی نباشد. سعی می‌کنم از انتقادها استفاده کنم.
سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: سئوال های برخی از خبرنگاران از من درباره پرسپولیس در حد تیم های انگلیسی و اروپایی است. ولی همه بدانند تصمیم نهایی در پرسپولیس با من است و همچون گذشته اجازه نمی دهم کسی در کار من دخالت کند.
کرانچار ادامه داد: من دوست دارم بدانم کسی که می‌گویند در کار من دخالت می‌کند عبدی است یا فرد دیگری؟ این مربی خوب ایرانی مثل عابدزاده تا به امروز با من همکاری لازم را داشته و خوشبختانه هیچ مشکلی وجود ندارد. عبدی مربی خوبی است و من به او مثل سایر اعضای کادر فنی نیاز دارم.
کرانچار درباره حضور آرفی در ترکیب پرسپولیس در دیدار برابر شاهین بوشهر اظهار داشت: من تسلیم هواداران نشدم. تصمیم من مبنی بر حضور آرفی در ترکیب پرسپولیس با لحظه شعار هواداران تصادفی بود. شاید این اتفاق برای بازیکن دیگری می‌افتاد. من هیچ وقت تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار نمی‌گیرم.
سرمربی پرسپولیس در جواب این سئوال که آیا از 6 بازی 2 برد و 4 تساوی در لیگ برتر راضی هستید، تاکید کرد: راضی هستم اما می‌توانیم بهتر باشیم. در واقع فقط از بازی آخر باید ناراحت باشم چون نتیجه را دو دستی به حریف واگذار کردیم اما اگر هواداران ناراضی هستند می‌توانید نظر مردم را در این باره بپرسید که چرا رضایت ندارند.
وی درباره حضور بادامکی در ترکیب پرسپولیس گفت: برای من بادامکی مثل تمام بازیکنان است. امیدوارم هر کاری که انجام می‌شود بازیکنان غیرمنطقی زیر سئوال نروند. من ترکیب اصلی را وارد زمین می‌کنم و تمام بازیکنان پرسپولیس؛ حتی خصوصیت اخلاقی آنها را می‌شناسم. مطمئن باشید بهترین تصمیم را می‌گیرم.
کرانچار درباره تعویض کلاه کج در بازی با شاهین و از دست دادن میانه میدان در نیمه دوم خاطرنشان کرد: در بازی مقابل شاهین وقتی کلاه کج را بیرون آوردم به این فکر نمی کردم که دچار مشکلات شویم اما باید یاد بگیریم یک بازیکن می‌تواند خودش طراح و تمام کننده باشد.
این مربی در مورد هوار ملا محمد عنوان کرد: اجازه دهید او یک هفته دیگر تمرین کند و با بازیکنان بیشتر آشنا شود. هوار محمد روزه‌دار است و من نمی‌خواهم به او فشار زیاد بیاید تا این بازیکن را تا آخر فصل از دست دهم. به همین دلیل در اولین فرصت بعد از ماه رمضان از او استفاده می‌کنم.
کرانچار یادآور شد: من و تمام بازیکنان به فکر موفقیت تیم هستیم. سعی می‌کنم از انتقادها بهترین استفاده را کنم و می‌دانم هواداران پرسپولیس کم تحمل هستند. همان حرفی که روز اول در کنفرانس مطبوعاتی زدم را باز هم تکرار می‌کنم که سعی می‌کنم هر روز بهتر از گذشته باشیم تا جواب اعتمادها را بدهیم. 
 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد