فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

سوهان اعصاب قرمزها با شماره 11

iran - hossein badamaki ivan petrovic 

دنیای فوتبال:وقتی با سوت شروع تورج حق‌وردی بازی پرسپولیس – شاهین بوشهر کلید خورد، دیدن حسین بادامکی در ترکیب اولیه قرمزها اصلا جای تعجب نداشت چون همه می‌دانستند که شماره 11 قرمزها همچنان مورد توجه زلاتکو کرانیکار است.

پچ‌پچ‌ها روی سکوها شروع شد چون با توجه به نمایش ضعیف بادامکی در پنج بازی قبلی ذهنیت مساعدی نسبت به وی وجود نداشت. چند نفری شروع به غرولند کردند: «معلوم نیست مربی چی دیده که هی این بادامکی رو میاره داخل ترکیب. با این همه سال اومدن به استادیوم دیگه یه خورده فوتبال می‌فهمیم. نمی‌دونم این دیگه چه مدل فوتباله که بادامکی باید فیکس پرسپولیس باشه.» البته عده‌ای دیگر به آنها آرامش می‌دادند: «نگران نباشید، حتما کرانیکار بهتر از ما میدونه. دیگه بعد این همه بازی خراب، امشب بهتر بازی میکنه.» ولی داستان ادامه دارد چون عملا بود و نبود بادامکی نه تنها فرقی به حال پرسپولیس نداشت بلکه اگر نبود و تیم 10 نفره بازی می‌کرد لااقل شاید با افزایش انگیزه بقیه تیم بازی روند بهتری پیدا می‌کرد. به‌جز یک سانتر خوب در حال حرکت روی سینه نوروزی، در نیمه اول هیچ حرکت مثبتی از هافبک دفاعی قرمزها دیده نمی‌شود. با شروع نیمه دوم تماشاگران در کمال تعجب تعویض کلاه‌کج را می‌بینند ولی باز هم بادامکی در زمین است و با جشنواره اشتباهاتش سوهان بر اعصاب تماشاگران می‌کشد. گذشته‌ها هم در ذهن تماشاگران تداعی می‌شود چون در لیگ‌های هفتم و هشتم تقریبا هیچ رد پای مثبتی از بادامکی به یاد ندارند و پنج بازی قبلی تیم در لیگ نهم با نمایش بی‌تاثیر و حتی مخرب او هم مضاعف می‌شود تا اعصاب‌ها کاملا خط خطی شود. محض رضای خدا در نیمه دوم حتی یک سانتر خوب هم نمی‌کند و با سماجت قابل تقدیری تمام ضربات ایستگاهی را یکی پس از دیگری خراب می‌کند تا بالاخره بازی با تساوی دو بر دو تمام می‌شود. وقتی بادامکی می‌خواهد از زمین خارج شود، کاسه صبر تماشاگران لبریز می‌شود و با شعار «حیاکن، رهاکن» به سراغ هافبک شماره 11 تیم خود می‌روند و بادامکی هم با حرکات دست خود به نوعی پاسخ می‌دهد ولی خوش شانس بود که این حرکات را روی پله‌های منتهی به رختکن انجام داد و تماشاگران هم آن قدر اعصابشان خورد است که زیاد پیگیر قضیه نشوند اما قضیه به همین جا ختم نمی‌شود. خود بادامکی در این مورد می‌گوید: «باند بازی خیلی زیاد است و خیلی‌ها علیه من خطی عمل می‌کنند و شعار می‌دهند. به خوبی آنها را می‌شناسم ولی نمی‌خواهم الان بگویم چه کسانی هستند. بزرگتر از من هم در پرسپولیس دشنام شنیده است. روزی همه آقایان را معرفی خواهم کرد. مگر می‌شود پس از یک توپ بلند و دفع مدافع حریف علیه یک بازیکن جبهه‌گیری شود؟ امیدوارم کارشناسان اعلام کنند که چقدر در زمین مقابل شاهین دویدم. با این شعارها روحیه من بهتر هم شده تا کار خود را در زمین انجام دهم. من عکس‌العمل بدی نسبت به شعارها نداشتم فقط خواستم به آنها بگویم که زنده هستم و می‌مانم و علاقه‌ام به پرسپولیس بیشتر می‌شود. کسانی باید از تیم بروند که این خط‌ها را می‌دهند.»
البته بعید است که گوش هواداران پرسپولیس به این حرف‌ها بدهکار باشد. خرابکاری‌های بادامکی خیلی بیشتر از یک توپ بلند و دفع مدافع است. اگر ملاک خوب بودن یک نفر هم فقط دویدن باشد چه نیازی به فوتبالیست؟ جای او می‌توان یک دونده ماراتن آورد که مسلما از بادامکی هم بیشتر می‌دود. البته در کنفرانس مطبوعاتی کرانیکار به شدت از بادامکی دفاع می‌کند: «برای من ملاک حضور بازیکنان در ترکیب اصلی نحوه تمرینات آنهاست. بادامکی در تمرینات خیلی خوب کار کرد و من در میانه میدان این بازیکن را مهره خوبی می‌دانم که خواسته‌هایم را برآورده می‌کند و به همین دلیل این نقش را به بادامکی سپردم.» تا اینجای کار به نظر می‌رسد دروتخته خوب به هم جور شده‌اند و فقط می‌توانیم به تفکرات کرانیکار شک کنیم. معلوم نیست او چه خواسته‌هایی دارد که بادامکی از عهده انجام آن برمی‌آید!
اما بشنوید از عباس انصاری‌فرد، مدیرعامل باشگاه که پس از کلی انتقاد از سرمربی کروات تیمش سراغ بادامکی هم می‌رود: «بادامکی بازیکن زحمتکش و با اخلاقی است ولی او یا هر بازیکن دیگری حق ندارد نسبت به رفتار هواداران عکس‌العمل منفی نشان دهد. هواداران بزرگترین نعمت و صاحبان باشگاه هستند و باید همیشه به آنها احترام گذاشت. اینجا مساله درستی یا نادرستی رفتار هواداران مطرح نیست. هوادار با زبان روزه کلی هزینه کرده و به ورزشگاه آمده و از تیم محبوبش توقع دارد و حالا که انتظاراتش برآورده نشده حق اعتراض دارد. بادامکی را به کمیته انضباطی باشگاه احضار کرده‌ایم و حتما با او برخورد جدی خواهیم داشت. من به عنوان مدیرعامل باشگاه به هیچ عنوان نمی‌توانم از رفتار بادامکی دفاع کنم.»
مگر اینکه حاج‌ عباس دست به کار شود و محرومیتی داخلی برای بادامکی در نظر بگیرد وگرنه با رفتار و گفتار کرانیکار به نظر می‌رسد هواداران پرسپولیس برای بازی با راه‌آهن حتما باید با قرص آرامش‌بخش به ورزشگاه بیایند چون مرد کروات فعلا بابت بازی دادن به شماره 11 خود با همه لج کرده است. 

 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد