فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

علی کریمی: استقلال هم مثل بقیه.../ اعتقادی به جادوگرندارم!

iran - estil azin - ali karimi 

دنیای فوتبال:علی کریمی همچنان موثرترین بازیکن لیگ نهم است. در شرایطی که استیل‌آذین در دو بازی گذشته‌اش مقابل راه‌آهن و پیکان عملکرد چندان خوبی نداشت، علی کریمی باز هم بهترین و موثرترین بازیکن میدان بود.

از بازی استیل‌آذین – پیکان شروع کنیم.
بازی خوبی بود. نتیجه بازی برای ما جالب نبود، چون اصلا فکرش را هم نمی‌کردیم که بازنده این بازی باشیم.
استیل‌آذین در این بازی هم مغلوب اشتباهات خط دفاعی شد.
ما خیلی راحت گل می‌خوریم. بازیکنان اشتباهاتی داشتند و ما به اشتباهات خط دفاعی خودمان باختیم. من فکر می‌کنم که اگر نقاط ضعف استیل‌آذین رفع شود، بتوانیم در بازی‌های آینده نتایج بهتری بگیریم و از دست رفتن این امتیازها را جبران کنیم.
اما اگر این اشتباهات ادامه پیدا کند و شما همچنان تیم بازنده نیمه دوم باشید، وضعیت بحرانی‌تر می‌شود.
حرف شما را قبول دارم. باید تیم را درست کرد. باید نقاط ضعف تیم را برطرف کرد. یکسری اتفاقات و بعضی از اشتباهات بچه‌گانه باعث شد تا امتیازات این دو بازی را به راحتی از دست بدهیم. این واقعا برای ما عذاب‌آور بود. البته خاصیت فوتبال این است و در فوتبال اتفاقاتی می‌افتد و نتایجی رقم می‌خورد که باور کردن آن سخت است. ما باید از این شکست‌ها و از این اتفاق‌ها درس بگیریم و دوباره تیم را درست کنیم و نتیجه بگیریم.
در اواخر بازی با پیکان، یک صحنه مشکوک اتفاق افتاد و استیل‌آذینی‌ها اعتقاد به پنالتی داشتند.
بله... تا جایی که ما ‌دیدیم و بچه‌ها می‌گفتند مدافع حریف توپ را با دست دفع کرده بود. کسانی که پشت دروازه بودند هم همین نظر را داشتند و حتی می‌گفتند تصویر این صحنه مشکوک هم موجود است. به هر حال این پنالتی استیل‌آذین هم مثل اتفاقی که در بازی با راه‌آهن افتاد به باد رفت.
شایعه شده بعضی از تیم‌ها از جادوگر استفاده می‌کنند و حتی می‌گفتند که بعضی‌ از روزنامه‌ها هم در این مورد مطالبی نوشته‌اند.
من هم چیزهایی شنیده‌ام ولی به جادوگر و اینجور چیزها اعتقادی ندارم و معتقدم که همه چیز دست خداست. در مورد تیم‌ها و مسایل اینچنینی که در فوتبال وجود دارد هم حرفی نمی‌زنم، چون هر کسی آزاد است تا هر طور که می‌خواهد زندگی کند.
اما تو خودت یک پا جادوگری!
(خنده) من فقط در زمین تلاشم را می‌کنم. توکلم به خداست و تلاش می‌کنم تا برای تیمم مفید باشم.
روز جمعه استیل‌آذین در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال می‌رود. در مورد این بازی چه نظری داری؟شکست مقابل پیکان برای تیم ما اصلا جالب نبود و ما فقط چند روز فرصت داریم تا تیم را از لحاظ روحی و روانی آماده بازی با استقلال کنیم. من هم مثل بقیه بازیکنان استیل‌آذین‌ شرایط خاص این بازی را درک می‌کنم و تلاش می‌کنم تا ان‌شاءا... در این بازی هم نتیجه لازم را بگیریم.
اما بدون شک همه در این بازی روی تو زوم می‌کنند.
خودم چنین تصوری ندارم. من هم یکی مثل بقیه بازیکنان هستم و فقط می‌کوشم تا برای استیل‌آذین‌ مفید باشم. من دنبال این حرف‌ها نیستم و کار خودم را می‌کنم.
پس از بازی‌های استیل‌آذین‌ هواداران زیادی در ورزشگاه دستگردی به دیدار تو می‌آیند و جالب اینکه حتی تو به بعضی از آنها کمک می‌کنی.
در این مورد صحبت خاصی ندارم... مردم و هواداران نسبت به من لطف دارند. آنها مرا تشویق می‌کنند و به من محبت دارند. این کوچکترین کاری است که من انجام می‌دهم. دوست دارم به نحوی محبت‌های آنها جبران کنم و امیدوارم که در بازی‌های آینده با کسب پیروزی دل آنها را شاد کنیم. 

 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد