فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

جباری: فصل بعد خیلی زود تیم خودم را انتخاب می‌کنم

iran - mojtaba jabari 

دنیای فوتبال:مجتبی جباری به خودش لقب بدشانس را می‌دهد. به نظر کمی به هم ریخته است و زیاد دوست ندارد مصاحبه کند.

پارگی مجدد رباط صلیبی و دوری چند ماهه از فوتبال بدجوری روی اعصابش تلنگر می‌زند. کار دیگر از دلداری دادن و این حرف‌ها هم گذشته است و مجتبی تنها به آن روزی فکر می‌کند که بتواند روی زمین چمن دویدن را شروع کند: «دوستانم زیاد دلداری‌ام می‌دهند، بویژه امیدرضا روانخواه، اما واقعا آدم بدشانسی هستم که برای بار دوم از یک ناحیه مصدومیتی را تجربه می‌کنم.» جباری این را می‌گوید و ادامه می‌دهد:‌ «وضعیت درمانم خوب است و روزی ۳-۲ ساعت فیزیوتراپی می‌کنم. نمی‌توانم پیش‌بینی‌ کنم که دقیقا چه زمانی به فوتبال بازمی‌گردم اما در حال‌حاضر شرایطم خوب است و مشکل خاصی وجود ندارد».
دلش برای فوتبال بازی کردن تنگ شده و هر هفته بازی‌های استقلال را دنبال می‌کند. مجتبی از نتایجی که استقلال تا اینجای کار گرفته رضایت دارد اما از یک چیز ناراحت است، اینکه در این برهه زمانی نمی‌تواند کمکی به صمد و تیمش بکند: «خیلی دوست داشتم در تیم مرفاوی باشم و برای او بازی کنم، اما نمی‌دانم چرا این قدر بدشانس هستم که هر وقت او سرمربی استقلال می‌شود، من رباط صلیبی پاره می‌کنم، در حال حاضر احساسم این است که تیم بسیار خوبی داریم. اگر می‌توانستم بازی کنم، سبک بازی من می‌توانست به تیم کمک کند تا شرایط خیلی بهتر شود، به هر حال من انگیزه زیادی برای جبران فصل قبل و پیشرفت کردن داشتم، شرایط خوبی هم داشتم و می‌دانستم که اگر بازی کنم، سال بهتری خواهم داشت، اما مصدومیت رباط صلیبی‌ام همه چیز را خراب کرد».
وقتی مجتبی برای دومین‌بار رباط صلیبی پاره کرد شایعات زیادی درباره او مطرح شد. او که فصل قبل هم به دلیل مصدومیت بسیاری از بازی‌های فصل را از دست داد پس از پاره کردن رباط صلیبی متهم به تمارض شد؛ تمارضی که هر فصل گریبانش را می‌گیرد و همیشه هم پس از امضای قرارداد نصیبش می‌شود. خودش دوست ندارد زیاد در این باره صحبت کند و فقط می‌گوید: «حمایت واعظی‌آشتیانی از من خیلی چیز‌ها را به من ثابت کرد. باز هم می‌گویم، همیشه سعی کرده‌ام که نان حلال به خانه‌ام ببرم. از این عادت‌ها ندارم که بخواهم سر سفره‌ام پولی را ببرم که برکت نداشته باشد».
جباری که حسابی از این حرف شاکی شده بود تصمیم جدیدی گرفته است. او می‌خواهد پس از پایان مصدومیتش و برای فصل آینده در لیگ برتر زیاد معطل نکند و خیلی زود تیم جدیدش را انتخاب کند تا این حرف و حدیث‌ها درباره‌اش زده نشود. جباری می‌گوید: «فصل بعد خیلی زود تیم خودم را انتخاب می‌کنم، چون با این مصدومیت و بازی نکردن به طور قطع پروژه بازی کردن در اروپا کنسل است و نمی‌توانم مثل فصل‌های قبل تا آخرین روز منتظر بمانم و سپس تیم خودم را انتخاب کنم. برای فصل بعد خیلی زود قرارداد می‌بندم تا جبران همه اتفاقات قبل را با یک جباری آماده بکنم».  

 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد