فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال/ پرسپولیس در دقیقه 95 از شکست گریخت


دنیای فوتبال: هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران با تساوی دیگر پرسپولیس به پایان رسید.

 پرسپولیس در دقیقه 95 از شکست برابر راه‌آهن گریخت 

دیدار حساس تیم‌های راه‌آهن و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و در حضور 50 هزار تماشاگر با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید تا همچون هفته گذشته شرخ‌پوشان تهرانی از کسب پیروزی در ورزشگاه خانگی محروم شوند.
در نیمه اول و در دقیقه 45+2 مجید نور محمدی برای راه‌آهن گلزنی کرد تا این نیمه با پیروزی نماینده شهرری به پایان برسد.
با شروع نیمه دوم پرسپولیس هجومی‌تر بازی را آغاز کرد و در دقیقه 52 خطای مسعود همامی، دروازه‌بان راه‌آهن روی آرفی را داور بازی پنالتی اعلام کرد و کریم باقری با زدن ضربه اولین گل را برای پرسپولیس به ثمر رساند.
در ادامه بار دیگر روند مسابقه برای پرسپولیسی‌ها تغییر کرد و آنها برای ارائه بازی روان و رو به جلو با مشکل مواجه شدند تا اینکه در دقیقه 80 داور یک پنالتی به سود راه‌آهن اعلام کرد که زنیدپور توپ را وارد دروازه پرسپولیس کرد تا بازی 2 بر یک به سود زردپوشان ادامه پیدا کند، اما در آخرین ثانیه مسابقه و در دقیقه 90+5 وسلی برزیلیا،‌بازیکن برزیلی پرسپولیس توپ را با سر به گل تبدیل کرد تا این بازی در میان اعتراض شدید تماشاگران پرسپولیسی با تساوی 2 بر2 به پایان برسد.
احمد صالحی، مسئولیت قضاوت این بازی را بر عهده داشت که مسعود همامی از راه‌آهن را با کارت زرد جریمه کرد.
بازیکنان تیم راه‌آهن: مسعود همامی، ابراهیم کریمی، رضا نور محمدی، ابوذر رحیمی، احمد باجلان، میلاد زنیدپور، حسین کوشکی(کمال کمیابی )، مجید نور محمدی، محسن زاهدی، عیسی ترائوره(فرید عابدی ) و حسین پاشایی.
بازیکنان پرسپولیس: میثاق معمارزاده، سپهر حیدری، جلال اکبری، نبی اله باقری‌ها، علیرضا محمد، عادل کلاه کج، مهدی شیری، کریم باقری(محمد پروین)، اشپیتیم آرفی، مجتبی زارعی(میثم بائو)، هادی نوروزی(وسلی برزیلیا).

ملوان مقابل سپاهان به تساوی رسید 

دیدار تیم های ملوان و سپاهان از ساعت 16:30 در ورزشگاه تختی انزلی آغاز شد.
این بازی در نیمه اول بدون رد و بدل شدن گلی از خط دروازه ها تمام شد و در نیمه دوم نیز هر دو تیم بازی محتاطی ارائه کردند تا این بازی در هفته هفتم با تساوی بدون گل به پایان برسد.
قضاوت این مسابقه بر عهده شاهین حاج بابایی بود. وی در این مسابقه به هیچ بازیکنی کارت زرد یا قرمزی نشان نداد. 
 

تساوی مقاومت سپاسی برابر تراکتور سازی تبریز با گل به خودی نصرتی 

این دیدار در ورزشگاه حافظیه شیراز و در حضور حدود 8 هزار تماشاگر برگزار شد.
محمد ابراهیمی در دقیقه 25 و فرهاد خیر خواه در دقیقه 42 برای تراکتور سازی گلزنی کردند و سیامک کوهنورد در دقیقه 44 گل اول مقاومت را به ثمر رساند و محمد نصرتی مدافع تراکتورسازی دردقیقه83 به اشتباه دروازه خودی را بازکرد و بازی با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید.
نوید مظفری داور مسابقه به پیمنتا،مصطفی اکرامی،جاسم کرار محمد و فرهاد خیرخواه از تراکتور سازی و شهرام گودرزی و میرهانی هاشمی از مقاومت سپاسی کارت زرد نشان داد. داور همچنین نادر باقری، مربی تراکتور سازی را در دقیقه 85 از روی نیمکت اخراج کرد.
مقاومت با این تساوی13 امتیازی شد و تراکتور سازی به امتیاز 9 رسید. 
 

فولاد خوزستان و سایپا به تساوی رضایت دادند 

 این دیدار در ورزشگاه اختصاصی فولاد در اهواز و در حضور حدود 200 تماشاگر برگزار شد.
کریم انصاری فرد در دقیقه 12 برای سایپا گلزنی کرد.سید محمد علوی نیز گل فولاد را در دقیقه 56 به ثمر رساند.تا دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت بدهند.
حسین نیکو زاده داور مسابقه به جواد آشتیانی از سایپا و مهدی چمن آرا از فولاد کارت زرد نشان داد.
فولاد با این تساوی 4 امتیازی شد و سایپا نیز هشتمین امتیازش را به دست آورد. 
 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد