فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

تماشاگران علیه کرانچار و انصاری فرد شعار دادند

iran - abbas ansarifard 

دنیای فوتبال: هواداران تیم فوتبال پرسپولیس در پایان نیمه اول علیه سرمربی و مدیر عامل تیم خود شعار دادند.

 دیدار تیم های راه‌آهن و پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر ایران در ورزشگاه آزادی برگزار شد و در پایان  بعد از تساوی ۲ بر ۲ دو تیم هواداران حاضر در ورزشگاه آزادی علیه کرانچار و عباس انصاری‌فرد شعار دادند.

*قبل از شروع مسابقه شیث رضایی، مدافع پرسپولیس در جایگاه ویژه حضور داشت که از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفت.تماشاگران پرسپولیس از کرانچار خواستند که از حضور رضایی در ترکیب تیم مورد علاقه شان استفاده کند.

*مهدی شیری و اشپیتیم آرفی، بازیکنانی که در ترکیب ثابت پرسپولیس قرار گرفته بودند به شدت از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفتند.تماشاگران برای دلجویی از میثاق معمارزاده که در دیدار قبلی برابر شاهین اهواز دچار اشتباه شده بود از دروازه تیم خود با تشیق هایشان دلجویی کردند.

*تعدادی خبرنگار کره‌ای به ورزشگاه آزادی آمدند و در جایگاه ویژه مستقر شدند و مسابقه را از نزدیک تماشا کردند.

*مهدی تاج، عزیز محمدی، مجید فرخ زادی، عباس انصاری فرد و بابک معصومی به همراه افشین قطبی، سرمربی تیم ملی در جایگاه ورزشگاه آزادی حاضر شدند و مسابقه را از نزدیک تماشا کردند.

*پس از عملکرد نه چندان خوب بازیکنان پرسپولیس در نیمه اول، تماشاگران پرسپولیس علی کریمی، بازیکن فصل گذشته خود را مورد تشویق قرار دادند و بعد از دریافت گل اول نیز آنها بازیکنان تیم راه‌آهن را تشویق کردند.

*فرشید کریمی، دروازه بان سابق پرسپولیس که روی نیمکت راه‌آهن قرار داشت قبل از شروع مسابقه به سمت همبازی های سابق خود رفت و با انها احوال پرسی کرد.  

 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد