فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مهاجرانی: زندی از استیل‌آذین اخراج نمی‌شود

iran - heshmat mohajerani 

دنیای فوتبال: مدیر فنی تیم فوتبال استیل آذین گفت: فریدون زندی از این تیم کنار گذاشته نمی‌شود و فقط توبیخ کتبی خواهد شد.

حشمت مهاجرانی در گفت و گو یی در مورد درگیری فیزیکی حمید استیلی با فریدون زندی در رختکن تیم و در جریان دیدار با استقلال عنوان کرد: فریدون زندی در همان لحظه که این اشتباه را مرتکب شد از حمید استیلی عذرخواهی کرد اما به دلیل این که معذرت خواهی او در زمانی بود که استیلی به همراه تیمش راهی میدان بود تا در نیمه دوم برابر استقلال بازی کند متوجه این عذرخواهی نشد.
وی در مورد این که زندی از استیلی کتک خورده و چرا باید عذرخواهی می‌کرد گفت: به هر حال اگر چنین موضوعی هم اتفاق افتاده باشد در واکنش به عملی بوده که زندی برابر تمامی بازیکنان انجام داده است. هر چند معتقدم نباید چنین رفتاری انجام می‌شد.
مدیر فنی تیم استیل آذین تاکید کرد: فریدون زندی از تیم کنار گذاشته نمی‌شود. با توجه به این که برای اولین مرتبه است که چنین رفتاری از این بازیکن سر می‌زند و اولین حضورش در لیگ برتر ایران است تصور می‌کنم زندی این مرتبه فقط توبیخ کتبی شو داما در صورت تکرار با او برخورد دیگری خواهد شد.
وی ادامه داد: معتقدم هنر مربی اصلاح بازیکن بی‌انضباط است وگرنه اخراج بازیکن بی‌انضباط کاری است که هر کسی می‌تواند آن را انجام دهد. به همین دلیل به او شانس دیگری داده می‌شود.
گفتنی است زندی در بین دو نیمه دیدار با استقلال در واکنش به تعویضش به سرمربی تیم اعتراض می‌کند و طرفین با هم درگیر می شوند. 
 

 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد