فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

انصاری‌فرد: هر چقدر دوست دارید به من فحش بدهید

iran - abbas ansarifard 

دنیای فوتبال: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در اظهار نظری عجیب گفت: هواداران هر چقدر دوست دارند می‌توانند علیه من فحاشی کنند.

عباس انصاری‌فرد در گفت‌وگویی در خصوص تساوی 2 بر 2 مقابل راه‌آهن عنوان کرد: اصلی‌ترین اتفاق بازی با راه‌آهن بی‌احترامی مجدد هواداران به پرسپولیس بود. نمی‌خواهم مردم و تماشاگران که سرمایه‌های اصلی ما هستند از من تعریف کنند یا برای من شعر بسازند فقط می‌خواهم به پرسپولیس احترام بگذارم و هر چه دوست دارند به من فحاشی کنند.
وی افزود: الان وقت حمایت از پرسپولیس، کادر فنی و بازیکنان است. با اتفاقات روز گذشته بار دیگر ثابت شد فرهنگ هواداران ما باید درست شود. خوشبختانه کرانچار فعلا به زبان فارسی مسلط نیست تا از این اتفاقات باخبر شود.
انصاری‌فرد ادامه داد: مگر ما فکر می‌کنیم از هواداران رئال مادرید بیشتر می‌دانیم؟ مگر ندیدید فصل قبل رئال با تمام ستاره‌هایش چگونه زمین خورد؟ آیا هواداران این تیم مثل پرسپولیس از دقیقه 40 بازی به بازیکنان و مسئولان باشگاه بی‌احترامی می‌کردند؟ درست است فوتبال ما با اسپانیا فاصله دارد اما حداقل انتظار داریم هر روز این اتفاقات در فوتبال ما کمتر شود اما متأسفانه هر روز صبر ما کمتر می‌شود.
مدیرعامل پرسپولیس خاطرنشان کرد: هواداران ما باید یاد بگیرند فقط تیم خود را تشویق کنند تا بازیکن با ترس و لرز در زمین بازی نکند. من از همه می‌خواهم به پرسپولیس که افراد زیادی پیراهن این تیم را پوشیده‌اند و از جان خود مایه گذاشتند بی‌احترامی نکنند.
وی با اشاره به گل دقیقه 95 وسلی گفت: متأسفانه وقتی گل هم می‌زنیم باز هم بی‌احترامی می‌شنویم. کجای دنیا این برخوردها را در ورزشگاه انجام می‌دهند؟ هر چه ما سعی می‌کنیم از لحاظ روحی و روانی بازیکنان را آماده کنیم متأسفانه همه چیز برعکس می‌شود و نمی‌دانم واقعا باید چه کار کرد.
مدیر عامل پرسپولیس درباره عملکرد بازیکنان در بازی با راه‌آهن عنوان کرد: به نظر من مشکل تیمی و تاکتیکی داریم. ساختار ما دچار مشکل است و باید کادر فنی چاره‌ای برای این موضوع بیاندیشد.
انصاری فرد یادآور شد: البته ما مقابل راه‌آهنی بازی می‌کردیم که در فصل جاری بسیار خوب کار کرده است. پس روز آسانی را سپری نکرده‌ایم.
وی اضافه کرد: نمی‌دانم چرا از بازیکنان ما انتقاد می‌شود. مگر بائو، آرفی و سایر بازیکنانی که جذب کرده‌ام در فصل گذشته برای تیم‌های خود یک نفره تاثیر گذار نبودند؟ به نظرم بهترین‌های ایران را همراه با نیروی جوانی به پرسپولیس آورده‌ام. این بازیکنان فقط نیاز به هماهنگی دارند تا عملکردشان بهتر شود و نقطه تاریک پرسپولیس را از بین ببرند.
انصاری فرد تصریح کرد: با قدرت همچنان به کارم ادامه می‌دهم و اجازه سوء استفاده به هیچ کس را نمی‌دهم. باز هم در جلسه‌ای از کادر فنی می‌خواهم که بیشتر به فکر برد باشد و با نظر کمیته فنی سعی می‌کنیم مشکلات را برطرف کنیم تا دیگر شاهد اتفاقات در ورزشگاه آزادی نباشیم. متأسفم که می‌گویم بازیکنان ما بیشتر دوست دارد در خارج از تهران بازی کند تا ورزشگاه آزادی چون نمی‌خواهند استرس داشته باشند.
وی درباره وضعیت شیث رضایی و حسین بادامکی اظهار داشت: درباره شیث در جلسه‌ای فوری با کرانچار شرکت می‌کنم و می‌خواهم بدانم مشکل این بازیکن چیست و دلیل نیمکت‌نشینی‌اش در چند بازی گذشته چه بوده است.
انصاری فرد گفت: بادامکی نیز به احترام هواداران یک جلسه با نظر کمیته انضباطی محروم شد. این بازیکن با انگیزه‌ای که دارد می‌تواند در بازی‌های آینده دوباره به پرسپولیس کمک کند. 
 

 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد