فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

90 همان 90 بود؛بازگشت توفانی فردوسی پور

iran - barname 90

دنیای فوتبال:سوال برنامه 90 شبیه همان سئوالی بود که برنامه 90 را پارسال تا مرز تعطیلی پیش برد.آیا این یک روکم کنی تمام عیار نبود؟

 مسعود فروتن ، کارگردان مشهور تلویزیون ایران موفقیت 90 را به طور کامل به عادل فردوسی پور و جذابیت او نسبت می دهد.

 عادل که در دور جدید برنامه بالاخره تصمیم به استفاده از آیتم های گزارشی گرفته است ، در حاشیه مصاحبه اش با کریم باقری از جای خود بلند شد و با خنده آچاری را که بچه های فنی در آخرین لحظات در صحنه جا گذاشته بودند ، از پشت سر کریم برداشت آن را به همه نشان داد و سرجای خود نشست !

فردوسی پور با این شیوه یک کاستی و یک نقطه ضعف را تبدیل به جذابیتی کرد که همیشه در یاد بینندگان خواهد ماند. دومین شیرین کاری او در زمانی بود که عباس انصاری فرد با عصبانیت از سئوال پیام کوتاه برنامه درباره مقصران پرسپولیس نفس مفس زنان و با لحنی تند به مجری و تهیه کننده نود گفت :«من از آمدن در این برنامه اصلا خوشحال نیستم ، چون سئوال شما بسیار بی ربط است.» که عادل در جواب با لحنی بانمک عصبانیت او را کاهش داد و سپس دوباره در مصاحبه ای چالشی انصاری فرد را مثل سال گذشته که مصطفوی را در برنامه90 ناک اوت کرد ، گیر انداخت و بارها با سئوالات غافلگیرانه از ضعفهای مدیریتی حاج عباس رونمایی کرد.

همین مصاحبه و طنز گزنده و همیشگی عادل ، سئوال کنایه آمیزپیام کوتاه برنامه  که اتفاقا مشابه همان سئوالی بود که سازمان و علی آبادی را پارسال با این برنامه وارد جنگ کرد و البته صراحتی که شکر خدا هنوز سرجای خود هست  ، تفاوت عادل  و 90را با بقیه برنامه ها و  با مجری های  پرمدعای کم مایه  نشان داد .

  

 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد