فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

باقری :من هم انصاری‌فرد را به عنوان مقصر انتخاب می‌کنم

iran - perspolis - karim bagheri

دنیای فوتبال:کریم باقری اولین مهمان فصل برنامه نود بود که به قول عادل فردوسی‌پور با توجه به دیر بسته شدن تیم و درگیری با فصل بدنسازی دیر شروع کرده است!

باقری که به عنوان نماینده بازیکنان در استودیو حاضر شده بود،‌ در پاسخ به سوال فروسی‌پور که کدام گزینه را به عنوان شروع نه چندان خوب پرسپولیس انتخاب می‌کند، گفت:«من هم مثل بینندگان گزینه سه را انتخاب می‌کنم!» اگر بیننده برنامه نود بوده باشید، می‌دانید که گزینه سه ،‌عباس انصاری‌فرد بود که در نهایت77 درصد رأی بینندگان را به خود اختصاص داد.
 این در حالی بود که عباس انصاری‌فرد به اتفاق زلاتکو کرانچار در استودیو حضور داشت و از این صراحت کریم به خشم آمد. سال گذشته علی کریمی تنها بازیکنی بود که به صراحت با مدیر پرسپولیس به رویارویی پرداخت و سرانجام پرسپولیس را به خاطر همین مسائل حاشیه‌ای ترک کرد.
جمله دیشب کریم دومین مخالفت صریح او با مدیرعامل پرسپولیس به  شمار می‌رود. مدیرعاملی که معلوم نیست که تا کی در پست خود باقی بماند. 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد