فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مهدوی کیا و کریمی کاندیدای محبوبترین بازیکن جهان در سال ۲۰۰۹

iran - tim meli - mahdavi kia 

دنیای فوتبال:فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال جهان نام مهدی مهدوی کیا و علی کریمی از ایران در در لیست کاندیداهای محبوبترین بازیکن جهان در سال ۲۰۰۹ قرار داد.

بر اساس رسم هر ساله، انتخاب بهترین بازیکن جهان توسط نهادرسمی فوتبال دنیا یعنی فیفا انجام می شود و فدراسیون تاریخ و آمار نیز برای تکرار از موازی کاری، انتخاب عنوان محبوبترین بازیکن جهان را در دستور کار قرار داده است. امسال برای چهارمین سال متوالی کاربران این سایت محبوبترین بازیکن جهان را انتخاب می کنند.
۱۱۵ بازیکن از ۶۸ کشور جهان در شش قاره دنیا در قهرست کاندیداهای محبوبترین بازیکن فوتبال جهان در سال ۲۰۰۹ قرار دارند که از ایران نام دو بازیکن یعنی مهدی مهدوی کیا و علی کریمی نیز دیده می شود. این رای گیری از امروز آغاز شده و تا ۲ ژانویه ۲۰۱۰ ادامه خواهد داشت. نتایج نهایی نیز اوایل ماه ژانویه اعلام می شود. البته در طول ماه آینده نیز چند بار نتایج رای گیری گزارش خواهد شد. سال گذشته نیکبخت واحدی در این فهرست بود که در نهایت در دره ششم قرار گرفت.
برای شرکت در این رای گیری به این آدرس مراجعه نمائید:www.iffhs.de
سپس از منوی اصلی بالای صفحه گزینه IFFHS User vote را انتخاب و وارد صفحه رای گیری شوید.گزینه مورد نظر خود را انتخاب و در پایین صفحه کد امنیتی را وارد کنید.سپس گزینه submite را زده و رای گیری بدین صورت پایان می پذیرد.  

 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد