فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

قلعه‌نویی: مردم گرگ‌ها و دروغگوها را به خوبی می‌شناسند

 

قلعه نویی - احمدزاده - دنیای فوتبال 
دنیای فوتبال: سرمربی تیم فوتبال سپاهان در واکنش به بیانیه سوم باشگاه استقلال گفت: مردم خیلی خوب افراد دروغگو و گرگ‌ها را می‌شناسند.

امیر قلعه‌نویی درباره صدور بیانیه سوم از سوی باشگاه استقلال عنوان کرد: همان طور که محمدرضا ساکت در سایت باشگاه اعلام کرده من ترجیح می‌دهم برابر چنین هجمه‌هایی خویشتنداری کنم، اما تاکید می‌کنم مردم به خوبی افراد دروغگو و گرگ‌ها را می‌شناسند و آنها می‌توانند در این زمینه قضاوت کنند.
وی ادامه داد: صمد مرفاوی دوست 20 ساله من در استقلال است و همه بازیکنان این تیم نیز ارتباط خوبی با من دارند. از صمیم قلب آرزوی موفقیت استقلال را دارم؛ در حالی که برخی برخلاف این موارد بیانیه صادر می‌کنند.
قلعه‌نویی تاکید کرد: علت اصلی صدور چنین بیانیه‌هایی را به خوبی می‌دانم. همه این بیانیه‌ها به این دلیل است که سپاهان در هفته‌های اخیر خوب نتیجه می‌گیرد. در واقع نتایج مناسب سپاهان عامل اصلی صدور چنین بیانیه‌هایی است.
سرمربی فصل گذشته استقلال اظهار داشت: باید از همه مردم و هواداران سپاهان در اصفهان و همه کسانی که در خارج از این استان به من لطف دارند تشکر کنم. 
 

 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد