فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

جدول لیگ برتر به روایت سایت باشگاه استقلال

استقلال - دنیای فوتبال 

دنیای فوتبال:فردوسی پور در بخشی از برنامه نود به جدول لیگ برتر که در سایت استقلال منتشر شده اشاره کرد و از آشتیانی پرسید چرا به رغم اینکه تفاضل گل سپاهان بالاتر از پیکان است این تیم در جدول پایین تر از پیکان ایستاده است؟

مدیرعامل باشگاه استقلال پاسخ روشنی برای این پرسش نداشت و جالب اینکه گفت:"جدول سایت ما تفاضل گل ندارد."او بلافاصله به اشتباه فنی خود پی برد و با انداختن توپ به زمین فردوسی پور او را از پرداختن به امور کم اهمیت منع کرد.

جالب اینکه سایت باشگاه استقلال پس از صدرنشینی سپاهان قبل از بازی استقلال مقابل پاس همدان هم این صدرنشینی را در جدول خود لحاظ نکرده بود. آشتیانی در حالی از این فعالیت ها با عنوان موضوعات کوچک و کم اهمیت نام می برد که شخصا سیاست گذاری مطالب منتشر شده در این سایت را برعهده دارد اما وقتی چنین گاف هایی لو می رود آن را به ذهنیت چند جوان که مسئولیت سایت را بر عهده دارند ارتباط می دهد.

شاید این دلیل اصلی استفاده از افراد کم سن و سالی است که حاضرند در شرایط حساس سپر بلای بزرگترها باشند. سایت باشگاه استقلال در پوشش اخبار این تیم توفیق چندانی ندارد و همواره همه چیز را مثبت و ایده آل جلوه می دهد.در کنار لوگوی این سایت از جمله"تنها رسانه رسمی باشگاه استقلال" استفاده شده اما بی تردید هواداران پرشمار این تیم نمی توانند صرفا با خواندن چند بیانیه که حجم قابل توجهی از این سایت را اشغال کرده است و البته جداولی که مطابق با واقعیت نیستند از مراجعه به سایر رسانه ها خودداری کنند.  

 

                         

 

                            لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                        

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد