فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مرغ فروشان رمز قهرمانی استقلال

استقلال - دنیای فوتبال 

دنیای فوتبال:با توجه به اینکه رمز قهرمانی استقلال از دید امیرخان قلعه نوعی در سال گذشته عقد قرارداد فوری و آنی با بازیکنان در مرغ فروشی یا مرغداری بوده است، مربیان بزرگ دنیا با پی بردن به این راز بزرگ، ضمن خوردن افسوس فراوان وااسفا سر دادن خیلی زیاد و ریختن خاک بر سر، تصمیم فوری و عاجلی در مورد طرح قهرمانی تیم های خد در سال آینده نموده اند.

مکان های ثبت قرارداد بازیکنان

با توجه به اینکه ثبت قرارداد بازیکنان یک تیم فوتبال خیلی مهم است و با توجه به روند شفاف سازی و پته بر روی آب ریختن از یکدیگر، بدینوسیله مکانهای قدیم و جدید تیم ها در سالیان گذشته و سال جدید به استحضار می رسد:

استقلال امسال: مبل فروشی اصغر آقا یافت آبادی(اهل یافت آباد)

استقلال پارسال: مرغ فروشی بهنام مهرام

استقلال پیرارسال: دفتر مجله شبهای زندگی

استقلال3 سال پیش: آهن فروشی فتح اله علیزاده و شرکا

پرسپولیس امسال: لباس فروشی حسین زندانی(معنای دیگر زندان حصار هم هست)

پرسپولیس پارسال: دم عابر بانکهای سراسر کشور

پرسپولیس پیرارسال: خیابون پشتی خیابون بهشت

پرسپولیس قبل تر: مانتوسرا و سورتمه سرا

پرسپولیس قبل تر تر: صندوق عقب پیکان

کپی برداری مربیان بزرگ از مربیان وطنی

با توجه به اینکه رمز قهرمانی استقلال از دید امیرخان قلعه نوعی در سال گذشته عقد قرارداد فوری و آنی با بازیکنان در مرغ فروشی یا مرغداری بوده است، مربیان بزرگ دنیا با پی بردن به این راز بزرگ، ضمن خوردن افسوس فراوان وااسفا سر دادن خیلی زیاد و ریختن خاک بر سر، تصمیم فوری و عاجلی در مورد طرح قهرمانی تیم های خد در سال آینده نموده اند.

در این میان الکس فرگوسن در یک اقدام ضربتی با مزرعه پرورش خوک در حوالی منچستر به توافق رسید.

مورینیو غرور و تکبر و کلاس رابه کناری نهاد و با یک گاودار که از هواداران تیفوسی اینتر هست به توافق رسید. گفته می شود قرار است به هنگام جمع آوری کود گاوها قرارداد امضا شود تا طلسم قهرمانی اینتری ها در لیگ قهرمانان اروپا شکسته شود.

پلگرینی با مزرعه پرورش شترمرغ به توافق رسیده و گفته میشود برلوسکونی رئیس باشگاه میلان برایرهایی از بحران نتیجه گیری تصمیم به عقد قرارداد با بکهام و پاولیچنکو در اصطبل مخصوص خودش کرده تا میلان لااقل قهرمانی جام حذفی ایتالیا را بدست بیاورد.

آنچلوتی نیز با یک گوسفند پرپشم قرارداد بسته تا نه تنها درهنگام عقدقرارداد با بازیکنان بلکه به هنگام بازی های چلسی، در جایگاه VIP و در کنار آبراموویچ بازی ها را نگاه کند.

سایر مربیان مانند گواردیولا، ریکارد و ... نیز در حال رایزنی و به توافق رسیدن با مزارع دام و طیور هستند. 
 

                        

                                   لطفا درخصوص این خبر نظر دهید   

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد