فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

کعبی: اگر دو نفر فراز را در خیابان شناختند، اسمم را عوض می‌کنم

فیگو - کعبی - دنیای فوتبال 

دنیای فوتبال:اخراج حسین کعبی آغاز حاشیه‌های دیدار استیل‌آذین و تراکتورسازی بود و اتفاقات این مسابقه همچنان سوژه مهم رسانه‌هاست.

حسین کعبی پس از اخراج در دیدار مقابل تراکتورسازی، چند روزی سکوت کرد. او اما بالاخره سکوت خود را شکست و در مورد نکات مبهم این مسابقه به سئوالات پاسخ داد. نکته جالب‌توجه این است که کعبی تاکید کرد که به تیم داوری ناسزا نگفته است.
ابتدا از بازی مقابل سپاهان شروع کنیم. اگر بخواهی تعارف را کنار بگذاری، قبول داری که غیبت تو در این مسابقه برای استیل‌آذین اتفاق خوشایندی نیست؟متاسفانه بعضی‌ها در این مدت مدام از افت من صحبت می‌کنند و در استیل‌آذین فقط علی کریمی را می‌بینند که گلزنی می‌کند. البته من حرفی در مورد علی ندارم چون او در فوتبال ایران ثابت شده است و همه می‌دانند که از لحاظ فنی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ است و اگر استیل‌آذین این بازیکن را در اختیار نداشته باشد با مشکلات زیادی مواجه خواهد شد. حرف من این است که اگر افت کرده‌ام، چطور ۹۰ دقیقه در ترکیب استیل‌آذین بازی می‌کنم؟ مگر استیلی عاشق چشم و ابروی من است که ناآماده باشم و مرا در ترکیب قرار دهد. فقط این را باید بگویم که در استیل‌آذین همه بازیکنان زحمت می‌کشند و در بردوباخت‌ها همه به یک اندازه نقش دارند و نبود من هم هیچ تاثیری نخواهد داشت.
بازی با سپاهان را چطور می‌بینی؟به نظر من بازی سختی داریم چون سپاهان از لحاظ مهره و کادر فنی یکی از بهترین تیم‌های ایران است. البته استیل‌آذین در بیرون از خانه مقابل تیم‌های بزرگ خیلی خوب بازی می‌کند و ما امیدواریم که ۳ امتیاز را بگیریم.
قبول داری که تجربه و توانایی‌های فنی قلعه‌نویی از استیلی بیشتر است؟هرچند استیلی از لحاظ تجربه نسبت به قلعه‌نویی کمبود دارد ولی سرمربی ما توانایی‌های خاص خودش را دارد و می‌داند مقابل سپاهان چطور بازی کند.
برخی معتقدند استیل‌آذین در حد انتظار نتیجه نگرفته است. نظر تو چیست؟استیل‌آذین تازه به لیگ برتر آمده و من فکر می‌کنم تا به اینجا نتایج خوبی گرفته‌ایم. شما بهتر است به نتایج دو تیم شاهین بوشهر و تراکتورسازی که تازه به لیگ برتر آمده‌اند توجه کنید و البته قیاس کنید که تیم ما با تیم پرطرفدار پرسپولیس از لحاظ امتیازی چقدر فاصله دارد. من نمی‌خواهم بهانه بیاورم و حقیقت را می‌گویم. باید قبول کرد که در اول فصل بازیکنانی که مدنظر حمید استیلی بودند جذب استیل‌آذین نشدند و به خوبی بدنسازی نکردیم. الان هم با کمبود بازیکن در خط دفاعی مواجه هستیم و از کنار این مشکلات نمی‌توان به سادگی گذشت.
بهتر است در مورد حاشیه‌های دیدار استیل‌آذین و تراکتورسازی صحبت کنیم. آیا توهین و فحاشی به داور باعث شد که از زمین اخراج شوی؟
من به داور توهین نکردم.
پس چه حرفی زدی که باعث اخراجت شد؟
من فقط گفتم که این داوری را جمع کنید، همین.
ولی فراز کمالوند در مصاحبه‌اش گفت که تو جمله‌ای به زبان آوردی که زشت بود و داور هم در نهایت اخراجت کرد.اولا این را باید بگویم که من با کمالوند به صورت تلفنی حرف زدم و او گفت که چنین موضوعی را مطرح نکرده است و خبرنگاران دروغ می‌گویند ولی با دیدن برنامه ۹۰ متوجه شدم که کمالوند دروغ می‌گوید. سئوال من این است که حرف‌های من با داور چه ربطی به فراز کمالوند دارد؟ او می‌خواهد ادای فیروز کریمی را که چند سال در کنارش کار کرده دربیاورد و خیلی جالب است که گفته من علی کریمی را نمی‌شناسم. مسائلی که به وجود آمد فقط به تیم داوری مربوط می‌شد و به کمالوند ربطی نداشت که در این مورد حرف بزند در ضمن باید بگویم که این کارها قدیمی شده است. او ادای رفیقش را درمی‌آورد که الان در لیگ دسته یک مربیگری می‌کند و سئوال من این است که چرا درتهران به کمالوند تیم ندادند و چرا این همه حرف و حدیث در مورد او مطرح است. این مربی خجالت نمی‌کشد که خودش به برنامه ۹۰ زنگ می‌زند و تقاضا می‌کند که چند دقیقه حرف بزند. اصلا این مربی در حدی نیست که من بخواهم جوابش را بدهم و فقط این حرف‌ها را زدم که بعضی مسائل روشن شود. برای او خیلی زود است که اسم حسین کعبی و علی کریمی را به زبان بیاورد و اگر بخواهد این ماجرا را ادامه دهد برایش بد تمام خواهد شد. او خیال می‌کند که خیلی‌ها پشت‌سرش هستند و تحت حمایت قرار دارد.
مثل اینکه تماشاگران تراکتورسازی به کریمی گفته‌اند در بازی برگشت منتظرت هستیم.عیبی ندارد، منتظر باشند. به هرحال آنها یک مربی سیاهباز دارند که می‌خواهد خودش را مقابل دوربین‌ها و در روزنامه‌ها شیرین کند. اگر کمالوند در خیابان راه رفت و دو نفر او را شناختند من اسمم را عوض می‌کنم.
مثل اینکه قرار است تو، کریمی و کمالوند در کمیته انضباطی حاضر شوید؟بله. به طور حتم در این جلسه خیلی چیزها مشخص خواهد شد و معلوم می‌شود که کمالوند چطور قرار است به روی من و علی کریمی نگاه کند. البته این راهم باید بگویم که من بابت کارت قرمزی که در دیدار با تراکتورسازی گرفتم خیلی ناراحتم و از همه و همچنین تیم داوری معذرت‌خواهی می‌کنم.  

 

 

 

                              لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد