فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مهمترین عناوین روزنامه های ورزشی امروز چهار شنبه ۲۹مهر ماه

 

 دنیای فوتبال:مهمترین عناوین روزنامه های ورزشی امروز چهار شنبه ۲۹مهر ماه به شرح زیر است:

ایران ورزشی:
هاشمیان: این هفته هم گل می زنم 
پرسپولیس منتظر تحولات استیل آذین 
استیلی و کریمی راه را برای دایی باز می کنند 
علی پروین: وقتی رفاقت ندارند کرانچار چه کار کند؟
مدیرعامل استعفا کرد هیات مدیره نپذیرفت
مرخصی یک ماهه واعظ از باشگاه استقلال
اعتراض زلاتکو در تمرین دیروز
کرانچار: تمام کننده نداریم 
کعبی: کمالوند ادای فیروز کریمی را در می آورد 

خبر ورزشی: قلعه نوعی: آشتیانی گفته بود قلعه نوعی را 5 دقیقه ای محو می کنم
کعبی: برای کمالوند خیلی زود است اسم من و کریمی را به زبان بیاورد
کتاب خواندن من نشانه اعتراض به مرفاوی نبود
مجیدی: آن کتاب را اکبرپور به  من داد
اختلاف فاحش در رقم قرارداد بازیکنان پرسپولیس
انصاری فرد: حتی یک ریال را هم برای خودم برنداشتم، پول ها را دیگران خوردند من به دادسرا رفتم 
بازیکنان استقلال و تمرین انسانیت 
برهانی و رونخواه در کنار کودکان سرطانی 
ثبت رقم قرارداد در آخرین شب مدیریت انصاری فرد
خوردبین: به کسی ربطی ندارد رقم دریافتی ام کی ثبت شد
سعیدلو تا یک ماه دیگر استقلال را دگرگون می کند
رفیق قلعه نوعی جانشین موقت واعظی آشتیانی  

کیهان ورزشی:
مرخصی یک ماهه مدیرعامل؛
اتفاقات تازه در باشگاه استقلال 
راه اندازی شبکه 24 ساعته ورزش با تامین اعتبار 100 میلیارد تومانی حاصل می شود
جام باشگاههای اروپا؛ رویارویی کاکا با میلان 
احداث خانه کشتی توسط فردین معصومی 
فریادهای عجیب کرانچار
فضلی: نصف بیشتر گلهای کریمی از روی نقطه پنالتی است  

ابرار ورزشی:
ابراهیم زاده: اگر ذوب آهن قهرمان نشد دوست دارم سپاهان قهرمان شود
هدایتی: از نتایج استیل آذین رضایت ندارم اما تا دقیقه 90 از استیلی حمایت می کنم 
هشدار ستاد منشور اخلاقی به استقلال و سپاهان  

نود:
واکنش مدیرعامل سابق پرسپولیس به شایعات؛
مصطفوی: کی گفتم پول می دهم تا مدیرعامل شوم؟
پروین: تیم من علی اصغری بود یا این پرسپولیس؟
اصفهانی ها وسط برنامه نود از واعظ قول گرفتند
یک تماس تلفنی قلعه نوعی را نجات داد!
پیگیری مدیرعامل مستعفی جواب داد 
دادکان برای بازگشت به فوتبال یک ماه فرصت خواست 
نوروزی: هافبک های پرسپولیس به من پاس نمی دهند! 

استقلال جوان: نفریه جانشین واعظی شد؛
قرار نیست من مدیرعامل شوم 
رجایی توافق با واعظی را تایید کرد؛
وقت نداریم به پای هم بپیچیم 
دانشجو: مدیرعامل بعدی باید برنامه بدهد
تاج: فقط در فدراسیون کار می کنم، یک شغله هستم 
تبریزی ها عصبانی هستند
کریمی را بازی برگشت می بینیم  

پیروزی:
علی پروین: کرانچار مقصر نیست بازیکنان باهم رفیق نیستند
باقری: مگر با صدر جدول چند امتیاز فاصله داریم 
باشگاه تصویب کرد: جریمه 500 هزار تومانی سرخ پوشان در صورت شکست 
شیری: شانس قهرمانی استقلال و شاهین بوشهر برابر است!
حقیقی: می خواهند میان دروازه بانان پرسپولیس اختلاف بیندازند 
 

 

                                      لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد