فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

تشویق دایی جلوی چشم کریمی کار تبریزیها نبود

هواداران تراکتورسازی - دنیای فوتبال 

دنیای فوتبال:تراکتور‌سازی تیمی پر‌طرفدار است که به دلیل گستره و پراکندگی آذری زبان‌ها در تمام ایران، نه تنها در تبریز بلکه در شهرهای دیگر هم هواداران زیادی از بازی‌های این تیم استقبال می‌کنند. نمونه عینی این موضوع هم به بازی هفته گذشته تراکتور‌سازی مقابل استیل‌آذین بازمی‌گردد.

در این بازی حدود شش هزار نفر به استادیوم تختی تهران رفته بودند تا مشوق تراکتور‌سازی باشند. جالب اینکه به گفته یکی از نزدیکان باشگاه تراکتور‌سازی تمام این افراد از تبریز نیامده بودند و شاید حدود نیمی از آنها به صورت متفرقه از تهران و دیگر شهرهای کشور خود را به استادیوم تختی رسانده بودند. این بازی حاشیه‌های زیادی داشت که یکی از مهمترین آنها به شعارهای هواداران علیه علی کریمی مربوط می‌شد. پس از آن مصاحبه علی کریمی علیه هواداران تراکتور‌سازی که گفته بود «آنها جنبه ندارند» باعث شد دیروز هواداران تیم تبریزی در پایگاه‌های اینترنتی خود برای کریمی در بازی برگشت خط و نشان بکشند.
شعار علیه کریمی کار تبریزی‌ها نبود!
«کریمی یادت باشه، دایی سرورته» اصلی‌ترین شعاری بود که عصبانیت کاپیتان استیل‌آذین و واکنش او پس از پایان بازی دو تیم را به همراه داشت اما جالب اینجاست که یکی از نزدیکان باشگاه تراکتور‌سازی که دوست ندارد نامش فاش شود با اشاره به اتفاقات اخیر و شعار علیه کریمی می‌گوید: «من همراه هواداران تبریزی به تهران سفر کردم. اصلا قرار نبود آنها علیه کریمی شعار دهند و برای این کار سه دلیل داشتیم. اول اینکه نمی‌خواستیم او تحریک به بازی محکم مقابل تراکتور سازی شود. دوم اینکه چندی پیش یکسری نشریات خبر داده بودند که با ناکامی فراز کمالوند، علی دایی جایگزین او خواهد شد در حالی که کمالوند در اینجا محبوب هواداران است و سوم اینکه افشین قطبی در استادیوم حاضر بود و اصلا نمی‌خواستیم با تشویق دایی این مساله حساسیت‌هایی ایجاد کند.»
این فرد نزدیک به باشگاه و هواداران تراکتور‌سازی مدعی است که شعار علیه کریمی و تشویق دایی کار تبریزی‌ها نبوده است: «همانگونه که گفتم تعدادی از مشوقان تراکتور‌سازی از شهرهای دیگر آمده بودند که در حین بازی شعار علیه کریمی و تشویق دایی توسط اردبیلی‌ها سرداده شد. همان موقع تبریزی‌ها می‌خواستند با کسانی که این شعارها را می‌دهند برخورد کنند اما برای اینکه جو به هم نریزد و بعدها به ضرر خودمان نشود از این کار پرهیز کردند. در هر حال در شرایطی که تبریزی‌ها مخالف این شعار بودند اما اردبیلی‌ها به حمایت از دایی این شعار را تکرار کردند. سیاست ما پیروی از نظریه فیفا یعنی احترام به حریف است و قطعا هواداران اصیل تراکتور‌سازی در ادامه لیگ هم این موضوع را رعایت خواهند کرد.» 

 

 

                                 لطفا درخصوص این خبر نظر دهید  

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد