فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

واکنس تند خردبین به اتهام وارده

واکنس تند خردبین به اتهام وارده - دنیای فوتبال 

دنیای فوتبال:متوجه نمی‌شوم؟ یعنی من باید رقم قراردادم را اعلام می‌کردم و به همه اطلاع می‌دادم که چه وقت قراردادم را افزایش یا کاهش داده‌ام. مثلاً قراردادم 120 میلیون بوده و کرده‌اند آن را 100 میلیون یا شاید آقای کاشانی‌‌ مبلغ را افزایش دهد و بشود 140 میلیون، من باید رسماً آن را اعلام کنم. بالاخره یک زمانی این مبلغ در برگه قرارداد آمده است دیگر.

محمود خردبین، سرپرست پرسپولیس اتهام امضای قرارداد با پرسولیس را در شب برکناری عباس انصاری‌فرد تکذیب می‌کند. او در گفت‌و‌گو با خبر وقتی از ماجرا آگاه می‌شود، می‌گوید: «این اتفاق چطور می‌تواند صحت داشته باشد؟ من اگر قرارداد نداشتم امکان نداشت که سازمان لیگ برایم کارت سرپرستی صادر کند. این که دیگر از قوانین سازمان لیگ است. می‌توانید از آنها بپرسید. خیلی هم سخت نیست.»

اما آیا ممکن است قرارداد بسته شده در ابتدای فصل، رقم قرارداد نداشته باشد و در زمان جدایی انصاری‌فرد این قرارداد اضافه شده باشد؟ او به این سؤال پاسخی می‌دهد که این احتمال را قوت می‌بخشد. او می‌گوید: «رقم قرارداد من حالا هرچه بوده یک زمانی در قرارداد آمده است. مهم این است که من قراردادم را همان ابتدای فصل امضا کردم و کارت نشستن روی نیمکت را گرفته‌ام.» اما او حالا با این اتهام مواجه است که قراردادش در زمان برکناری انصاری‌فرد تمدید شده درحالی که در آن ساعات شاید دیگر انصاری‌فرد سمتی در تیم نداشته است.

رقم 100 میلیون برای یک فصل؛ «متوجه نمی‌شوم؟ یعنی من باید رقم قراردادم را اعلام می‌کردم و به همه اطلاع می‌دادم که چه وقت قراردادم را افزایش یا کاهش داده‌ام. مثلاً قراردادم 120 میلیون بوده و کرده‌اند آن را 100 میلیون یا شاید آقای کاشانی‌‌ مبلغ را افزایش دهد و بشود 140 میلیون، من باید رسماً آن را اعلام کنم. بالاخره یک زمانی این مبلغ در برگه قرارداد آمده است دیگر. مهم این است که در اول فصل قرارداد داشتم حالا رقمش یک زمانی نوشته شده است دیگر. اصلاً به کسی چه ربطی دارد؟» 
 
 
                                               لطفا درخصوص این خبر نظر دهید   
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد