فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

نیکبخت:همه چک های شفق برگشت خورد

نیکبخت:همه چک های شفق برگشت خورد - دنیای فوتبال 

دنیای فوتبال:بازگشت علیرضا نیکبخت واحدی به پرسپولیس تقریبا قطعی است و در حالی که به نظر می رسید این بازیکن با تراکتورسازی تبریز قرارداد دارد،او می تواند در صورت توافق با حبیب کاشانی بدون دردسر به عنوان بازیکن آزاد راهی پرسپولیس شود.

فراز کمالوند در آخرین اظهارنظرش درباره نیکبخت گفته بود او بازیکن تراکتورسازی است و برای نیم فصل دوم به این بازیکن احتیاج دارد.

سرمربی تیم تبریزی اما حالا با یک تغییر موضع ناگهانی می گوید:"در مورد نیکبخت از آقای شفق سئوال کنید،من در جریان نیستم."از سویی مدیرعامل تراکتورسازی هم کار این تیم و نیکبخت واحدی را تمام شده می داند و برای او آرزوی موفقیت می کند:"من خودم از طرفداران علیرضا هستم و امیدوارم هرکجا که می رود موفق باشد." اما علیرضا نیکبخت واحدی که یکی از تماشاگران ویژه بازی پرسپولیس و سایپا هم بود در خصوص کیفیت جدایی اش از تراکتورسازی می گوید:"متاسفانه قول های آقای شفق عملی نشد و چک هایی که ایشان برای دریافت رضایت نامه ام از پرسپولیس کشیده بود برگشت خورد.به این ترتیب با توجه به اینکه آن مبلغ را شخصا پرداخت کردم هیچ تعهدی به تراکتورسازی ندارم و می توانم پس از پایان محرومیتم با هر تیمی که بخواهم آزادانه قرارداد ببندم."

با این حساب می توان نیکبخت را از حالا بازیکن پرسپولیس در نیم فصل دوم دانست.او که انگیزه زیادی برای بازگشت به میادین دارد درباره 4ماه دوری از میادین فوتبال می گوید:"قسمت این بود که مدتی استراحت کنم.من این اتفاق را به فال نیک می گیرم.شاید اگر بازی می کردم مصدوم می شدم و مدت زمان بیشتری را دور از فوتبال سپری می کردم."     

 

                         

                                 لطفا درخصوص این خبر نظر دهید   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد