فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

تراکتورسازی ، پرتماشاگر ترین تیم دور رفت لیگ

تراکتورسازی ، پرتماشاگر ترین تیم دور رفت لیگ  - دنیای فوتبال 

دنیای فوتبال:این تیم با 57 هزار و 142 نفر تماشاگر در هر بازی خانگی، بیشترین میانگین تماشاگران را به خود اختصاص داده و بالاتر از تیم هایی همچون استقلال و پرسپولیس قرار گرفته است.

 بررسی نتایج دور رفت دیدار های تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در رقابت های لیگ برتر باشگاه کشور نشان می دهد این تیم با میانگین کسب دو امتیاز از بازی های خانگی و یک امتیاز از بازی های خارج از خانه، عملکردی موفقی داشته است.

 این تیم از هفت بازی خانگی موفق به کسب 14 امتیاز شده و از 9 بازی خارج از خانه خود 9 امتیاز به دست آورده که برای اولین سال ورود به لیگ برتر پس از هفت سال دوری، قابل قبول است.

بیشتر بازی های خارج از خانه این تیم در برابر تیم های نیمه نخست جدول رده بندی بوده که در دور برگشت این مورد می تواند یک امتیاز بسیار مثبت برای تیم تبریزی تلقی شود. در دور برگشت رقابت های لیگ برتر تیم های پاس از هفته هفدهم دور رفت و سپاهان، پرسپولیس، استیل آذین، پیکان، مقاومت سپاسی، صبا، ملوان، استقلال اهواز و شاهین بوشهر باید در تبریز و ورزشگاه یادگار امام به مصاف این تیم بروند که با توجه به نتایج دور رفت تراکتورسازی در برابر تیم های مزبور می توان به کسب نتایج بهتر توسط این تیم امیدوار بود.

 بررسی آماری عملکرد تیم تراکتور سازی از 16 بازی نشان می دهد، این تیم به طور میانگین در هر بازی ۳۴/۱ گل زده، ۳۱/۱ گل خورده داشته و ۴۳/۱ امتیاز توانسته کسب کند. تراکتورسازی در 9 بازی خارج از خانه نیز در مجموع 9 امتیاز از دو برد مقابل تیم های شاهین بوشهر و استقلال اهواز و تساوی در برابر ملوان، استیل آذین و مقاومت سپاسی به دست آورده که میانگین گل زده ۶۶/۱ در هر بازی و ۸۸/۱گل خورده برای این تیم به ثبت رسیده است.

 نکته جالب توجه در عملکرد تیم تراکتور سازی در دور رفت رقابت های لیگ برتر ، تعداد گل های زده این تیم توسط مهاجمان است که از مجموع 22 گل زده این تیم 14 گل یا به عبارتی دیگر بیش از 73 درصد مجموع گل های زده شده را شامل می شود. طبق آمار موجود از مجموع گل های زده تیم تراکتور سهم هافبک ها 15 درصد و سهم مدافعان نیز 12 درصد بوده است.

 تراکتورسازی تبریز در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر صاحب سه ضربه پنالتی در برابر تیم های شاهین بوشهر، مس کرمان و استقلال اهواز شد که هر سه ضربه به گل انجامید و هر سه بازی به نفع تراکتور با پایان رسید. همچنین چهار ضربه پنالتی نیز به ضرر تیم تراکتور در مقابل تیم های شاهین بوشهر، ملوان، استیل آذین و استقلال اهواز گرفته شد که به جز یک پنالتی در بازی مقابل استقلال اهواز بقیه منجر به گل شده ولی در هیچ یک از این بازی ها تراکتورسازی نتیجه را واگذار نکرده است. این تیم همچنین با 57 هزار و 142 نفر تماشاگر در هر بازی خانگی، بیشترین میانگین تماشاگران را به خود اختصاص داده و بالاتر از تیم هایی همچون استقلال و پرسپولیس قرار گرفته است.

این تیم در روز های آینده اردوی آمادگی خود را در شهر آدانای ترکیه برپا خواهد کرد و روز ششم آذرماه سالجاری و پس از اتمام تعطیلات نیم فصل، در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، به مصاف پاس همدان می رود. تراکتورسازی با 23 امتیاز از 16 بازی در رده نهم و نیمه نخست جدول رده بندی قرار دارد.

منبع:خبرگذاری ایرنا 

 

                                    لطفا در خصوص این خبر نظر دهید 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد