فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مجیدی: از قطبی به خاطر اعتمادش متشکرم

مجیدی: از قطبی به خاطر اعتمادش متشکرم 

دنیای فوتبال:فرهاد مجیدی به دلیل مصدومیت دو بازی پیش روی تیم ملی برابر مقدونیه و اردن را از دست داد.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران که از ناحیه مفصل ران مصدومیت داشت، به دلیل جلوگیری از تشدید آسیب دیدگی در ده روز آینده به فیزیوتراپی خواهد پرداخت تا اینچنین دو بازی پیش روی تیم ملی برابر مقدونیه و اردن را از دست بدهد.
پرهام خانلری، پزشک تیم ملی با تایید این خبر درباره‌ی مصدومیت مجیدی گفت: این آسیب دیدگی به گفته‌ی مجیدی در بازی استقلال برابر راه‌آهن به وجود آمده و این مصدومیتی مزمن است. بنابراین نیاز است که او به استراحت و فیزیوتراپی بپردازد.
مجیدی هم در این باره گفت: در بازی با راه‌آهن از ناحیه مفصل ران دچار آسیب دیدگی شدم که روی آن تمرین کردم و با وجود مصدومیت بازی کردم اما متاسفانه گویا قسمت نیست که بتوانم در دو بازی آینده همراه تیم ملی باشم.
وی افزود: بازیکن تیم ملی باید در آمادگی کامل باشد. من هم از ابتدا سعی کردم با شرایط خوب به تیم ملی اضافه شود. دکتر خانلری و دکتر جان زحمت زیادی روی پای من کشیدند اما متاسفانه شرایط فراهم نشد که بتوانم در بازی برابر اردون و مقدونیه همراه تیم ملی باشم. با این حال باید از افشین قطبی تشکر کنم که به من اعتماد کرد و شانس دوباره‌ای به من داد تا پس از سال‌ها پیراهن تیم ملی را بر تن کنم. امیدوارم در بازی‌های آینده استقلال آنقدر خوب کار کنم تا قطبی من را به تیم ملی دعوت کند. اما اگر دعوت هم نشوم برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم.  

 

 

منبع:خبرگذاری ایسنا

                                    لطفا در خصوص این خبر نظر دهید 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد