فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

نادر دست‌نشان: عزیزمحمدی دروغگو است

نادر دست‌نشان: عزیزمحمدی دروغگو است 

دنیای فوتبال:صحبت‌های عزیزمحمدی رئیس سازمان لیگ برتر در برنامه دوشنبه شب ۹۰ باز هم موضوع محرومیت چند مربی را تبدیل به سوژه داغ فوتبال ایران کرد. او با صراحت اعلام کرد که فرهاد کاظمی و نادر دست‌نشان برای مربیگری در لیگ برتر مشکل دارند و حتی با تکمیل مدارک هم کارت مربیگری آنها صادر نخواهد شد.

دست‌نشان در خصوص حرف‌های عزیزمحمدی می‌گوید: «من فعلا دوست ندارم زیاد حرف بزنم و اول می‌خواهم به فدراسیون بروم تا بعد از آن صحبت‌هایم را به صورت کامل مطرح کنم. فقط باید بگویم که این مشکلات را برای من هم به وجود آورده‌اند و من عزیزمحمدی را به خدا واگذار می‌کنم. تا به امروز هیچ شخص و یا سازمانی به صورت کتبی یا شفاهی به من نگفته که برای مربیگری مشکل دارم و باید کجا مراجعه کنم. حالا نمی‌دانم عزیزمحمدی بر چه اساسی این حرف‌ها را زده و گفته که آنها مشکل دارند.»دست‌نشان تاکید می‌کند: «این آقا نمی‌تواند با شخصیت آدم‌ها بازی کند و باید بگویم که عزیزمحمدی برای فرار از فشاری که در برنامه ۹۰ روی دوش او بود چنین بحث‌هایی را مطرح کرد. عزیزمحمدی گفت که حتی اگر مدارک هم تکمیل شود اجازه مربیگری در لیگ نداریم، پس این نشان می‌دهد که منظور او این است که مشکل ما به مسائل فوتبالی مربوط نمی‌شود. پس با این شرایط او چه حقی دارد که در این موارد دخالت کند. عزیزمحمدی دروغگوست و این آقا باید ثابت کند که من چه مشکلی دارم.»  

 

 منبع: خبرگذاری فوتبال ایران

 

                                     لطفا در خصوص این خبر نظر دهید   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد