فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

کرانچار: با پیروزی در دربی کاندیدای اول صدرنشینی می‌شویم

کرانچار: با پیروزی در دربی کاندیدای اول صدرنشینی می‌شویم 

دنیای فوتبال:سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از دیدار با سپاهان به عنوان دربی یاد کرد و گفت: با برتری در این مسابقه کاندیدای اول صدرنشینی خواهیم بود.

زلاتکو کرانچار در گفت‌وگو یی درباره اردوی امارات و آخرین وضعیت تیم صحبت کرده است.
 

شرایط اردو را چطور ارزیابی می کنید؟
من به عنوان بازیکن و مربی در کمپ های زیادی بودم ولی این کمپ یکی از بهترین کمپ هایی است که تا به حال شرکت کردم و فکر می کنم پرسپولیس سزاوار چنین شرایطی است. بسیار راضی هستم. به خصوص که در باشگاه ایرانیان ساکن هستیم و با این استقبال گرم ایرانی ها گویی در کشور خودم هستم. سعی می کنیم از وقت استفاده لازم راببریم و مطمئنم این اردو تاثیر بسیار مثبتی برای تیم ما خواهد داشت.
 

آمادگی بازیکنان را چطور می بینید و شرایط بدنسازی در این اردو چگونه است؟
بازیکنان الان در روند تقویت ظرفیت ها قرار دارند. در واقع ما در این اردو نمونه کوچکی از تمرینات را انجام می دهیم و نیازی نبود برویم سراغ ظرفیت های وسیع آمادگی جسمانی بازیکنان، بلکه به سمت بهبود وضعیت جسمانی بازیکنان پیش می رویم. سعی می کنم ضعف های موجود را برطرف کنم.
 

خیلی ها به شما انتقاد می کنند که در نیم فصل اول ترکیب تیم را نشناخته اید، در نیم فصل دوم چگونه ظاهر خواهید شد؟
هر مربی دوست دارد به یک ترکیب ثابت متشکل از ۱۳ تا ۱۵ بازیکن برسد تا بتواند روی آنها حساب باز کند ولی در پاره ای از مواقع مجبور بودیم پا را فراتر بگذاریم. به دلیل مصدومیت ها و نوسانات، آمادگی جسمانی برخی از بازیکنان به تعویق افتاد ولی من در همان نیم فصل اول ساختار و اسکلت بندی تیم را انتخاب کردم و حداکثر ۲ یا ۳ بازیکن در ۲ یا ۳ پست مورد تغییر قرار می گرفت. برای نیم فصل دوم تمام تلاشم را می کنم تا در کنار اسکلت اصلی تیم نیم فصل اول، بتوانم خلیلی و حتی آرفی را به آن اضافه کنم.
 

در مصاحبه ای از شما خواندیم که از خلیلی به عنوان اسلحه مخفی خود در نیم فصل دوم نام برده اید، آیا برای او برنامه ویژه ای دارید؟
بله من قصد دارم خیلی قوی تر در خصوص ایشان رفتار کنم. بعد از مصدومیت شدید زانویی که خلیلی پشت سر گذاشت خیلی تلاش کردیم به سرعت به وضعیت آمادگی جسمانی برگردد که بعضا با مشکلاتی مواجه شدیم. ولی الان فکر می کنم تا حد زیادی آماده خواهد بود. خلیلی وقتی بتواند خودش را با شرایط وفق دهد و تمرکزش را کامل بدست آورد و با همان قدرت قبل از مصدومیت به توپ ضربه بزند آن وقت می شود اسلحه مخفی من.
متاسفم که در نیم فصل اول خلیلی به چنین شرایطی نرسید اما ما پله پله داریم او را رشد می دهیم تا او را به دوران قبل از مصدومیت برسانیم و حتی خیلی بهتر از آن دوران. با چیزی که الان در تمرینات می بینیم خیلی به آن شرایط نزدیک هستیم.
 

در برخی رسانه ها در مورد لیست مازاد شما گمانه زنی شده بود. در این مورد توضیح دهید.
لیستی بود، منتهی آن چیزی که می خواستیم این بود که برخی از بازیکنان علی الخصوص جوان ها را بدهیم به تیم هایی که به آنها در ترکیب اصلی بازی برسد. تمرین کردن با ۳۱ بازیکن آن هم در شرایطی که ما در جام باشگاه های آسیا حضور نداریم خیلی منطقی به نظر نمی رسد اما ظاهرا امسال برای نقل و انتقال بازیکنان دچار محدودیت هستیم. برای همین در نظر داریم با هماهنگی باشگاه تعدادی از جوانان را در اختیار تیم "ب " پرسپولیس قرار دهیم. امیدوارم با شرایط بازی که در آن تیم دارند بتوانند به آن فرم ایده آل که مد نظر داریم برسند.
 

علاوه بر تمرینات تاکتیکی وبدنسازی شاهد برگزاری جلسات تئوری هستیم. در این جلسات چه مباحثی مطرح می شود؟
در هر صورت ما باید یک آنالیز مشترک با بازیکنان داشته باشیم تا بتوانیم هم اشتباهاتشان را گوشزد کنیم و هم نقاط قوت حریفان را ارزیابی کنیم. در این زمینه با همکاری روابط عمومی باشگاه موفق شدیم فیلم های مناسبی تهیه کنیم. از جمله فیلم گل های خورده پرسپولیس در نیم فصل اول که نمایشگر ضعف های ما در خط دفاعی بود چون فکر می کنم پرسپولیس با این بازیکنان بزرگ حق نداشته این تعداد گل را دریافت کند. ما این مسایل و فیلم را آنالیز کردیم و قطعا اصلاحاتی را انجام خواهیم داد تا دیگر شاهد نوسان در خط دفاع و حمله نباشیم.
 

پیش بینی شما برای نیم فصل دوم پرسپولیس و به خصوص بازی اول مقابل سپاهان چیست؟در جاه طلبی و خوش بینی من کمترین خدشه ای وارد نشده است. پرسپولیس تیمی است که این کیفیت و قدرت جنگیدن را دارد تا به قهرمانی برسد. این اردو به ما کمک زیادی می کند تا بتوانیم به موفقیت برسیم. اگر به عقب بر گردیم در ابتدای فصل در ترکیه که من می دانم تعدادی از بازیکنان حضور نداشتند آن هم با سیل بازیکنان جدیدی که به تیم ما ملحق شده بودند، سرمربی این تیم که من باشم ۱۲ روز قبل از بازی ها به این تیم پیوستم و این موجب اختلال در کل روند حرکت تیم شد اما اکنون شرایط تغییر کرده و اکنون همگی جمع شده ایم و موفق شدم آن بینشی را که داشتم در این اردو پیاده کنم و این همه میسر شده با آمدن شخص آقای کاشانی و همکارانشان و سازماندهی ساختاری که در باشگاه ایجاد شد.
ما توانستیم به یک سطح بالاتر برسیم و آن شکافی که در بین دست اندرکاران تیم بود به میزان زیادی کاهش پیدا کرد و یک همدلی و صمیمت در بین کل تیم ایجاد شد.
این مسئله یک خوش بینی به من می دهد که بتوانیم در نیم فصل دوم علی رغم برنامه سخت تر شده مسابقاتمان نسبت به نیم فصل اول نتایج بهتری کسب کنیم. مسابقه اول برای ما بسیار مهم است و ما خودمان را برای این دربی آماده می کنیم. چون اگر مقابل سپاهان موفق شویم قطعا برای صدر جدول کاندیدای نخست خواهیم بود.
پرسپولیس در هفته هفدهم لیگ برتر ۷ آذر در اصفهان میهمان سپاهان خواهد بود. 

 

 منبع:سایت باشگاه پرسپولیس 

                                    لطفا در خصوص این خبر نظر دهید   

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد