فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

اهالی فوتبال خطاب به سازمان لیگ: باید منشور را پس بگیرید

اهالی فوتبال خطاب به سازمان لیگ: باید منشور را پس بگیرید  

دنیای فوتبال: برنامه این هفته عادل فردوسی پور با توجه به تعطیلی رقابت های لیگ برتر به بررسی موضوع منشور اخلاقی اختصاصی داشت. عزیز محمدی رییس سازمان لیگ ، حاج رضایی کارشناس باسابقه و پیشکسوت فوتبال ایران به همراه شاه حسینی رییس اسبق کمیته انضباطی میهمانان این برنامه فردوسی پور بودند.

طبق روال گذشته عزیزمحمدی ، علیپور و شریفی که صحبت های این دو به صورت ضبط شده پخش شد از طرح منشور اخلاقی با جدیت دفاع کردند اما همه اهالی فوتبال متفق القول این طرح را مغایر با قوانین فوتبال دانستند. حتی شاه حسینی مدعی شد که این طرح با قانونی اساسی و قانونی قضایی کشور نیز در تضاد کامل قرار دارد. حاج رضایی هم اجرای این طرح را مجازات ثانویه برای متخلفین دانست و رسما از مسئولان سازمان لیگ خواست طرح منشور اخلاقی را پس بگیرند. جدال و منازعه در این خصوص به درازا کشید. مربیان و بازیکنان محروم شده ، کارشناسان فوتبالی و حتی حقوق دانان با جدیت طرح منشور اخلاقی را به نقد کشیدند و در مقابل عزیز محمدی در پایان برنامه با تکیه بر صحبت های قبلی خودش گفت: برخلاف نظر همه دوستان این طرح باقی می ماند و ما باز هم از آن دفاع می کنیم!

نکته جالب توجه این بود که  عزیز محمدی در طول برنامه تاکید داشت این طرح به هیچ وجه محرومیتی برای بازیکنان و مربیان خاطی در پی ندارد اما در بند های منشور صراحتا به محرومیت اشاره شده و تا کنون چند بازیکن و مربی به همین دلیل محروم شده اند. همچنین عزیزمحمدی تاکید داشت که نمونه هایی برای این طرح در کشورهای دیگر هم وجود دارد اما گفت: در حال حاضر حضور ذهن ندارم و نمی توانم نام کشور خاصی را بگویم! 

 

 منبع:خبرگذاری فوتبال ایران

                                    لطفا در خصوص این خبر نظر دهید  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد