فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فرهاد کاظمی: ازآقای سازمان لیگ به AFC و فیفا شکایت خواهم کرد

فرهاد کاظمی: ازآقای سازمان لیگ به AFC و فیفا شکایت خواهم کرد 

دنیای فوتبال:فرهاد کاظمی که در دو بازی آخر دور رفت لیگ برابر سپاهان و پرسپولیس آن هم از روی سکوها هدایت ابومسلم را در دست داشت نیامده از این تیم رفتنی شد.

ماجرا از آنجا شروع شد که عزیز محمدی رییس سازمان لیگ که مدتی با آوردن بهانه‌های مختلف نظیر باز بودن پرونده شکایت او از سپاهان، گرفتن تست اعتیاد و ناقص بودن مدارک این مربی و نداشتن مدرک مربیگری A آسیا از صادر کردن کارت مربیگری فرهاد کاظمی طفره می‌رفت دوشنبه شب و در برنامه نود آب پاکی را روی دست این مربی و مسوولان باشگاه ابومسلم ریخت. عزیز محمدی اعلام کرد به دلایلی که خود کاظمی هم می‌داند به هیچ عنوان کارت مربیگری او برای ابومسلم و هیچ باشگاه لیگ‌برتری دیگری صادر نخواهد شد حتی اگر مدارک خود را تکمیل هم کند. کاظمی دلیل استعفایش را شرح داد و تاکید می‌کند فشار و درخواستی از سوی طرف مشهدی در این رابطه وجود نداشت: «دیگر سرمربی ابومسلم نیستم و هیچ سمتی در آن ندارم. آمده بودم به تیم محبوبم کمک کنم نه اینکه تیم ریشه‌دار استان خراسان را به چالش و استرس بکشم. حالا که آقایان این مشکلات را به وجود آوردند به خاطر ابومسلم و به دلیل اینکه تیم محبوبم در آرامش باشد کنار می‌کشم اما می‌خواهم بعضی حرف‌ها را بزنم. من سلطه‌پذیر نیستم و اگر لازم باشد مربیگری را کنار می‌گذارم و به سرزمین پابرهنه‌ها خواهم رفت.» عزیز محمدی اعلام می‌کند که مشکل اصلی فرهاد کاظمی را به طور خصوصی با این مربی مطرح کرده است اما او چنین ادعایی را رد می‌کند: «این آقا گفته که مشکل کاظمی را به خودش گفته‌ام اما برای من سوال است که چه زمانی با من حرف زده و چه زمانی گفته که تو فلان مشکل را داری؟ این آقا هیچ حرفی به من نزده است و بهتر است مردم قضاوت کنند. آقای مسوول سازمان لیگ اگر من حق مربیگری ندارم آن را به صورت کتبی در اختیار من قرار دهید و دست از عوام‌فریبی بردارید و حرف از آبرو و حیثیت افراد نزنید.»
سرمربی مستعفی ابومسلم عزیز محمدی را به دخالت در کارهایی که به او مربوط نمی‌شود متهم می‌کند: «این آقا به مدیر‌عامل ابومسلم گفت که کاظمی مصاحبه نکند ولی روی نیمکت بنشیند و بعد هم گفت که با ابومسلم قرارداد شش ماهه امضا کند. اصلا به چه کسی ربط دارد که من می‌خواهم قرارداد چند ماهه امضا کنم؟ این آقایان می‌خواهند در هر کاری دخالت کنند. این آقا فقط باید مسابقات را برنامه‌ریزی کند و نه چیز دیگر.» کاظمی می‌گوید عزیز محمدی برخلاف آنچه که ادعا دارد اهل حق و عدالت نیست و برای اثبات آن برخی حرف‌های او را گواه می‌گیرد: «آقای عزیز محمدی شما صحبت از حق و عدالت می‌کنید در صورتی که خودتان گفتید یکی از مربیان لیگ‌برتری تعهد داد ولی چون از من خواست اسمش را نبرم، اسمی از او نبردم. شما گفتید یک مربی دیگر هم در لیگ‌برتر باید محروم می‌شد ولی گفتید که مردم استان و مدیر‌عامل باشگاه پشت آن مربی است. پس شما نمی‌توانید حرف از عدالت و حق بزنید. به من گفتید 20 مدیر‌عامل و 30 مربی همه مشکل دارند و قرآن را از جیب درآوردی و بوسیدی و قسم خوردی که با شما مشکل ندارم و پشت‌سر شما هیچ حرفی نزدم.»
آخرین موضوعی که «ف.ک» به آن اشاره دارد شکایت و دنبال کردن این پرونده است: «من از رییس سازمان لیگ شکایت می‌کنم و اعاده حیثیت خواهم کرد. از آقای سعید لو استدعا دارم که به این مساله رسیدگی کند چرا که دوست ندارم کار به AFC و فیفا بکشد. در فدراسیون که هیچ مرجع و مقام مسوولی برای رسیدگی وجود ندارد.» 

 

 

 منبع: روزنامه گل

                                    لطفا در خصوص این خبر نظر دهید   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد