فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

آخرین اخبار از اردوی پرسپولیس در امارات

آخرین اخبار از اردوی پرسپولیس در امارات 

دنیای فوتبال:پرسپولیسی ها دیروز برای حضور در محل تمرین خود دچار مشکلاتی شدند. ظاهراً اتوبوسی که هر روز برای انتقال سرخپوشان به محل هتل آنها می آمد دیروز به موقع در محل حاضر نشد و بازیکنان مجبور شدند جداگانه و با تهیه اتومبیل و تاکسی خود را به محل تمرین برسانند.

خستگی سرخپوشان، تمرین را لغو کردتمرین ساعت ۱۰ و۳۰ دقیقه صبح دیروز پرسپولیس لغو شد. خستگی ناشی از تمرین کنار ساحل باعث شد تا کرانچار به سرخپوشان استراحت داده و تمرین ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه را تعطیل کند. پرسپولیسی ها این روزها از هر فرصتی برای استراحت استفاده کرده و البته کادر فنی هم با آنها همکاری می کنند تا احتمال مصدومیت بازیکنان را تا حد امکان کاهش دهند.
یک اتومبیل اختصاصی در خدمت شیری!
مهدی شیری را باید یکی از زرنگ ترین بازیکنان پرسپولیس قلمداد کرد. او در این چند روزی که در امارات به سرمی برد توانسته اتومبیل یکی از دوستانش را به شکل اختصاصی در اختیار بگیرد و به این طرف و آن طرف شهر دوبی برود. دیروز هم که تیم نتوانست با اتوبوس به محل تمرین خود برود مهدی شیری بدون هیچ دردسری خود را به محل تمرین رساند تا مشخص شود داشتن یک اتومبیل اختصاصی چقدر می تواند به کار یک فوتبالیست آن هم در غربت بیاید!
بازی با نماینده عمان در پرده ابهام!
قرار بود امروز از ظهر پرسپولیس با نماینده کشور عمان که هم اکنون در دوبی به سر می برد یک دیدار دوستانه برگزار کند. اما شنیدیم احتمال لغو این دیدار وجود دارد و پرسپولیسی ها در تلاش هستند تا زمینه برگزاری یک بازی تدارکاتی را در این روز فراهم کنند البته قرار بود بازی با پلیس امارات برگزار شود که این بازی لغو شد.حالا اگر این بازی هم لغو شود دست پرسپولیسی ها در امارات خالی می ماند.
پرسپولیس جمعه یک جلسه تمرین می کندکاروان پرسپولیس ساعت ۵ بعد از ظهر روز جمعه به وقت امارات به تهران باز خواهد گشت اما قرار نیست سرخپوشان از آخرین ساعات حضور خود در دوبی استفاده نکنند. شنیدیم کرانچار برای صبح جمعه یک جلسه تمرین در نظر گرفته و این جلسه تمرین، آخرین جلسه آماده سازی سرخپوشان در امارات محسوب خواهد شد.
دیروز از اتوبوس خبری نبود پرسپولیسی ها جداگانه به محل تمرین رفتند
پرسپولیسی ها دیروز برای حضور در محل تمرین خود دچار مشکلاتی شدند. ظاهراً اتوبوسی که هر روز برای انتقال سرخپوشان به محل هتل آنها می آمد دیروز به موقع در محل حاضر نشد و بازیکنان مجبور شدند جداگانه و با تهیه اتومبیل و تاکسی خود را به محل تمرین برسانند.سال قبل هم که تیم راهی امارات شده بود اتوبوس حامل آنها در مسیر دچار نقص فنی شد و سرخپوشان مجبور شدند بخشی از مسیر را پیاده طی کنند و خود را به محل تمرین برسانند!
غیبت عجیب پرسپولیسی ها در جشن تولد کریمی!
جشن تولد علی کریمی ستاره این روزهای تیم استیل آذین با اتفاق جالبی همراه شد. در مراسمی که باشگاه و همبازیان استیل آذین در امارات گرفته بودند خبری از سرخپوشان پرسپولیس نبود و هیچکدام از آنها در مراسم شرکت نکردند. نکته جالب اینجا بود که حضور آنها در این مراسم از سوی هیچکدام از مسئولان تیم منع نشده بود و بازیکنان این اجازه داشتند در مراسم جشن تولد بازیکن فصل قبل پرسپولیس شرکت کنند اما ظاهراً خود بازیکنان تمایلی به انجام این کار از خود نشان نداده بودند. این مساله از همان ابتدای فصل مطرح شده بود که بازیکنان جدید و تازه وارد پرسپولیس بعد از مطرح شدن قضیه بازگشت کریمی به پرسپولیس و عقد قرارداد جدید چندان به این مساله روی خوش نشان نداده بودند البته این واکنش در اواسط فصل و زمانی که بحث بازگشت کریمی به این تیم داغ تر شد، تبدیل شد به دعوایی میان کاشانی و هدایتی و بعد از بازی پرسپولیس و استیل آذین بسیاری از سرخپوشان به تشویق بیش از حد کریمی توسط طرفداران این تیم خرده گرفتند و معترض بودند که چرا آنها با این کار باعث تضعیف روحیه بازیکنان تیم شدند.به نظر می رسد بازیکنان این تیم فضای بی حاشیه ای را در غیاب کریمی در تیم احساس می کنند و تمایل زیادی به حفظ آن داشته و دارند. شاید اتفاقات دیروز هم به همین حساسیت آنها مربوط باشد.
شیث و علی عسکری ریسک نکردند
در تمرین دیروز سرخپوشان شیث رضایی و حمید علی عسکری به دویدن اکتفا کردند و از انجام تمرینات سخت تیم معاف شدند البته خبری از مصدومیت این ۲ بازیکن نبود. ظاهراً تمرین سخت بدنسازی باعث شده بود تا این ۲ سرخپوش در ناحیه پا احساس درد کنند. پزشک تیم بعد از معاینه پای آنها خطر مصدومیت را منتفی دانست اما اجازه تمرین کردن سخت را به آنها نداد تا ریسکی در کار نباشد و احیاناً مصدومیت به سراغ این ۲ سرخپوش نیاید. ظاهراً کرانچار روی سلامت بازیکنان تیمش تاکید داشته و به همین خاطر پزشک پرسپولیس برای این ۲ بازیکن استراحت را تجویز کرد.
پروین و کلاه کج باتیم برمی گردند
با تلاشهای محمود خوردبین سرپرست پرسپولیس بلیت برگشت محمد پروین وعادل کلاه کج برای روز جمعه تهیه و OK شد و این ۲ بازیکن ساعت ۵ آخرین روز هفته به همراه کاروان سرخپوشان پایتخت به تهران باز خواهند گشت. تاخیر پیش آمده در سفر این ۲ سرخپوش به امارات باعث شد تا بلیت پرواز همه سرخپوشان برای بازگشت آماده باشد جز بلیت پرواز این ۲ سرخپوش که مشکل آنها هم دیروز حل شد.
مهاجرانی رابط بازی با الوصل
حشمت مهاجرانی رابط بازی پرسپولیس با الوصل شد. سرخ ها از طریق وی پیگیر این بازی بودند اما هنوز معلوم نیست که این بازی صورت بگیرد یا نه.
باقری در تمرین استیل آذینکریم باقری کاپیتان تیم پرسپولیس دقایقی سر تمرین استیل آذین حضور پیدا کرد او برای دیدن و تحت بررسی قرار دادن تمرینات تیم همشهری خود در این تمرین حاضر شد.
شرح تمرین
تمرین دیروز پرسپولیس در حالی برگزار شد که سرخ ها کنار ساحل به کارهای هوازی پرداختند. بازیکنان زیر نظر حسین عبدی ساعت ۷ صبح تمرینات آماده سازی و هوازی را انجام دادند تا خود را به سطح بالایی از آمادگی برسانند. گفتنی است عابدزاده به طور جداگانه با دروازه بانان تمرین کرد و گلرها نیم ساعتی زودتر از همتیمی های خود تمرین را ترک کردند. معمارزاده هم علاوه بر تمرینات انجام شده مسافت ۲ کیلومتری در پایان تمرین خود دوید.  

 

منبع: ابرار ورزشی

                                    لطفا در خصوص این خبر نظر دهید   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد