فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مهمترین عناوین روزنامه های ورزشی امروز پنجشنبه ۲۸ آبان ماه

  

 دنیای فوتبال:مهمترین عناوین روزنامه های ورزشی امروز  پنجشنبه ۲۸ آبان ماه به شرح زیر است:

کیهان ورزشی:
توقف تیم ملی پیش از دیدار با اردن
زورمان به مقدونیه نرسید
مایلی کهن: میکروفن ها واگذار شده و بده بستان می شود
ایران 3 - مصر 2 
تلافی دیدنی پس از 64 روز
پیروزی آبی پوشان در بازی نیمه تمام 
جنجال و درگیری در کیش
دفاعیه رییس سازمان لیگ از منشور اخلاقی 
تا من هستم با قدرت اجرا می شود
استیلی: قطبی را خودم سرمربی پرسپولیس کردم 

نود:
ایران یک - مقدونیه یک
حیف از هزار تماشاگری که خیس شدند
باقری خطاب به کرانچار: با این وضع بر می گردم تهران
قهر نصفه و نیمه کاپیتان در دبی
بازی خونین استقلال در کیش 
عنایتی درگیر شد دماغ سیدصالحی شکست
مایلی کهن: فردوسی پور خواهرزاده ضرغامی است!
رحمتی: با طالب لو پشت سر صادقی حرف می زدیم! 

خبر ورزشی: 
ایران یک - مقدونیه یک
تساوی در روزی که حریفمان تیم بود
جان واریو در کیش ممنوع التصویر شد
کرانچار: متاسفم که نتوانستیم کریمی را جذب کنیم
فدراسیون فوتبال دوباره نامزد بهترین فدراسیون آسیا شد
کفاشیان: امیدوارم دوباره بهترین فدراسیون آسیا نشویم!
پیروزی خفیف استقلالی ها در روز جنجالی
کتک کاری عنایتی و سر و صورت خونی سیدصالحی
تاج: سازمان لیگ نمی تواند کسی را محروم کند 

ایران ورزشی:
رئیس جمهور جوایز قهرمانان را اهدا می کند
تجلیل جامعه ورزش از احمدی نژاد
گل آندو خیس شد
جریمه 10 میلیونی در انتظار فابیو
جانواریو: از همه بازیکنان آماده تر هستم!
عقیلی و فدراسیون کاندیدای برترین های آسیا
کراچار: برای حضور کریمی برنامه داشتم
قاسمپور و میثاقیان گزینه های ابومسلم 

استقلال جوان:
به خود ضرغامی هم گفتم
مایلی کهن: میکروفن ها خرید و فروش می شوند
نکو و شجاعی به تیم آنفلونزای خوکی ها ملحق شدند
آندو: به استقلال بر می گردم
مرفاوی: حجازی؟ هیچکس به کادر من اضافه نمی شود
بهانه غیرمنطقی فابیو؛ فستیوال بود بلیت پیدا نکردم
قطبی: احساسی بودیم 

پیروزی:
کرانچار: منتظر یک پرسپولیس 90 دقیقه ای و هجومی باشید
پرسپولیس امشب برابر الزهره عمان
گفتگوی تلفنی پروین و کاشانی 
مبعلی و کاظمیان و معدنچی به اردن می روند
کریمی: پرسپولیس برای من تمام شده دیگر به آن فکر نمی کنم 
تیموریان: مشکلی برای بازی با اردن ندارم 
هواداران ایرانی گرما بخش تمرین سرخ ها

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد