فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

جزئیات قرارداد سیدمهدی رحمتی با سپاهان

جزئیات قرارداد سیدمهدی رحمتی با سپاهان  

دنیای فوتبال:سیدمهدی رحمتی دروازه‌بان ملی‌پوش سپاهان یکی از گران‌قیمت‌ترین بازیکنان لیگ برتر محسوب می‌شود که مبلغ قرارداد او با تیم اصفهانی قبل از شروع فصل، حرف و حدیث‌های زیادی را به وجود آورد.

باشگاه مس کرمان برای حفظ رحمتی حتی حاضر شد برای یک فصل مبلغی حدودی ۶۵۰ میلیون تومان به این دروازه‌بان بدهد ولی در نهایت رحمتی تصمیم به ترک این تیم گرفت و مقصد بعدی او سپاهان بود. این تیم اصفهانی که پرهزینه‌ترین تیم لیگ برتر محسوب می‌شود، سرانجام توانست گوی سبقت را از دیگر تیم‌های خواهان رحمتی بگیرد و دروازه‌بان شماره یک تیم ملی را دوباره به اصفهان بازگرداند. در مورد مبلغ قرارداد رحمتی حرف و حدیث‌های زیادی مطرح شد و شایعات زمانی بیشتر شد که مدیرعامل مس کرمان گفت: «ما حاضر بودیم حتی ۷۰۰ میلیون به رحمتی بدهیم و حالا معلوم می‌شود که سپاهان بیشتر از این مبلغ را به رحمتی داده است.»
شایعات مختلف در مورد مبلغ قرارداد رحمتی ادامه داشت ولی این بازیکن و همچنین مسئولان سپاهان اعلام کردند که مبلغ قرارداد ۴۴۴ میلیون تومان بوده است. البته طبق تحقیقاتی که انجام دادیم، این مبلغ به عنوان مبلغ ثابت قرارداد رحمتی است و او پاداش‌های دیگری هم می‌گیرد و رقم قراردادش به ۷۰۰ میلیون تومان هم می‌رسد. مبلغ قرارداد رحمتی ۴۴۴ میلیون تومان است و البته جالب‌توجه این است که سپاهانی‌ها در ازای کسب هر پیروزی در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا ۲ میلیون تومان به این دروازه‌بان می‌دهند. همچنین پول رهن آپارتمان این دروازه‌بان ملی‌پوش را هم باشگاه سپاهان داده است. در ضمن برای دروازه‌بان شماره یک تیم ملی پاداش‌های قهرمانی هم در نظر گرفته شده است. اگر سپاهان قهرمان لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا شود، رحمتی به ترتیب ۳۰، ۲۰ و ۵۰ میلیون تومان دریافت خواهد کرد. 

 

 

منبع: خبرگذاری فوتبال ایران

                                    لطفا در خصوص این خبر نظر دهید   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد