فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

آخرین اخبار اردوی استقلال در کیش

آخرین اخبار اردوی استقلال در کیش 

دنیای فوتبال:تمرین استقلال هم درست مثل بازی تدارکاتی این تیم با یک حاشیه همراه بود. داستان از این قرار بود که استقلالی ها وقتی وارد زمین شماره ۲ ورزشگاه المپیک شدند، با بازیکنان تراکتور مواجه شدند.

فابیو نیم ساعت دویدفابیو جان واریو به دلیل دیر ملحق شدن به اردوی استقلال باید جور غیبت چند روزه اش را هم بکشد. با تشخیص مرفاوی، جان واریو پنج شنبه به صورت اختصاصی زیر نظر رحیم پور و در ساحل تمرینات اختصاصی انجام داد و نیم ساعتی را دوید تا این گونه عقب ماندگی اش را جبران کند.
 

کار با وزنهاستقلالی ها مطابق هر روز به تمرینات بدنسازی مشغول شدند. آنها زیر نظر کرافت و در ۱۷ ایستگاه به صورت چرخشی از دستگاه های بدنسازی استفاده کردند. تمرین صبح دیروز استقلال حدود یک ساعت به طول انجامید.
 

مظلومی: درگیری نبود یک مشاجره ساده بودبازی تدارکاتی استقلال با حاشیه ای به نام درگیری همراه بود. عنایتی در پایان بازی دچار درگیری شد که غلامحسین مظلومی همه چیز را در این باره توضیح می دهد: آنها درگیری فیزیکی نداشتند و تنها در حد مشاجره لفظی با هم درگیر شدند. بازیکن حریف به خانواده عنایتی دشنام داد و به همین دلیل طبیعی بود که بازیکن ما با شنیدن این توهین از خود واکنش نشان داد.
 

منیعی طلبش را خواستمیثم منیعی استقلالی ها را در کیش دید و از فرصت استفاده کرد تا متقاضی پرداخت طلبش باشد. منیعی وقتی مسئولان استقلال را دید به آنها گفت که مطالباتش را پرداخت کنند. پاسخ مسئولان استقلال هم وعده ای نزدیک بود.
 

درگیری لفظی استقلالی هابا تراکتور ی ها
تمرین استقلال هم درست مثل بازی تدارکاتی این تیم با یک حاشیه همراه بود. داستان از این قرار بود که استقلالی ها وقتی وارد زمین شماره ۲ ورزشگاه المپیک شدند، با بازیکنان تراکتور مواجه شدند. آبی ها از تبریزی ها خواستند تا زمین را ترک کنند که تراکتوری ها با این مساله مخالفت کردند و مدعی شدند ساعت تمرین خود را هماهنگ کردند. همین مساله باعث درگیری لفظی بین سرپرست تراکتور و تدارکاتچی استقلال شد.
 

سید صالحی اردوی کیش را ترک کردشکستگی بینی سید مهدی سید صالحی باعث شد تا وی به ناچار اردوی کیش را ترک و به تهران سفر کند. این بازیکن برای مداوای خود امروز زیر تیغ می رود تا با عمل جراحی بتواند بینی شکسته اش را ترمیم کند.
 

دکتر نوروزی هم زود تر آمد
پزشک استقلال یک روز زود تر از سایر آبی ها به تهران آمد. جراحی بینی سید مهدی سید صالحی سبب شد تا دکتر نوروزی دیشب کیش را ترک کند و برای نظارت به عمل مهاجم استقلال وارد تهران شود.
 

استقلالی ها امشب بر می گردنداردوی ۶ روز استقلال امروز به پایان می رسد. آبی های پایتخت امشب کیش را به مقصد تهران ترک می کنند تا تمرینات خود را از این پس در پایتخت دنبال کنند. ساعت پرواز استقلالی ها ۲۲ است.
 

استقلالی ها شام، میهمان بودندمرفاوی و شاگردانش شب گذشته شام را میهمان یکی از رستوران های کیش بودند. از آنجا که مدیر این رستوران یک استقلالی بود از آنها خواست تا شب گذشته را جهت صرف شام به رستوران گران وی بروند.
 

۲ساعت وقت خرید
استقلالی ها امروز عصر ۲ ساعت وقت خرید دارند. مرفاوی به شاگردانش عصر امروز اجازه می دهد که به مراکز تجاری و خرید کیش بروند و برای خانواده خود سوغات بخرند.
 

مجیدی تا یک هفته فیزیوتراپی می کند
فرهاد مجیدی برای رفع آسیب دیدگی اش همچنان باید مشغول فیزیوتراپی باشد. کاپیتان استقلال که به دلیل مصدومیت، حضور در تیم ملی و اردوی کیش را از دست داد باید به مدت یک هفته دیگر مشغول فیزیوتراپی باشد تا پس از رفع مصدومیتش در تمرینات استقلال حضور پیدا کند.
 

مولر: در تهران اضافه می شوم
روته مولر به دلیل تدریس کلاس های مربیگری در پیونگ یانگ نتوانست با استقلال در کیش برود. مربی آلمانی که طی چند روز اخیر اصلاً قابل دسترس نبود طی تماسی با استقلالی ها مدعی شده تا چند روز آینده خود را به تهران می رساند تا تمرینات نوینی را هم برای آبی ها در نظر بگیرد. حال باید دید قول روته هم مثل جان واریو است و یا او سر وقت در تهران حاضر می شود.
 

مرفاوی در تهران فابیو را جریمه می کند
صمد مرفاوی برای تعیین جریمه فابیو جان واریو هنوز هیچ نظری نداده و مدعی شده با بازگشت به تهران این میزان را مشخص می کند. سرمربی استقلال طی صحبتی عنوان کرد جان واریو را در تهران جریمه می کند نه کیش. گویا در این بین فقط خود مرفاوی تصمیم گیرنده جریمه جان واریو است و واعظی خود را داخل این ماجرا نمی کند. به هر حال باید میزان جریمه جان واریو تا یکی، دو روز دیگر مشخص شود. ۱ ۵، ۳، میلیون ... جریمه چقدر است؟
 

یک بازی تدارکاتی برای استقلال در تهراناستقلالی ها پس از انجام یک بازی دوستانه سبک در کیش به دنبال یک بازی تدارکاتی دیگر در تهران هستند. طبق شنیده ها آنها تا هفته آینده یک بازی دوستانه دیگر را در تهران انجام می دهند که البته این بار حریف آنها به نسبت آریا گسترش کیش قوی تر خواهد بود تا اینگونه شاگردان مرفاوی بهتر مورد محک قرار بگیرند.
 

دوچرخه سواری در ساحلصمد مرفاوی هر شب حدود یکی، دو ساعت به شاگردانش اجازه خروج از هتل را می دهد و آنها موظف هستند که دقیقاً راس ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه در هتل حاضر شوند اما این بار استقلالی ها به توصیه مرفاوی به دوچرخه سواری لب دریا پرداختند و اتفاقاً نسبت به این مساله رضایت هم داشتند. آنها رکاب زنی را یک تفریح خوب برای بالا بردن میزان آمادگی شان شمردند.
 

قربانی، استقلالی ها را تحویل گرفت
حضور استقلالی ها در بازی دوستانه مس سبب رو در رویی پیروز قربانی با آبی ها شد. قربانی وقتی همبازیان سابق خود را دید به دیدار و خوش وبش با آنها پرداخت. قربانی برخلاف پیش بینی ها اتفاقاً دیدار خوبی هم با استقلالی ها داشت تا بدون هیچ مشکلی به گفت وگو با شاگردان مرفاوی بپردازد.
 

مصدومیت شکوریهادی شکوری تنها مصدوم حال حاضر استقلال در کیش است. این مدافع به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه پا زیر نظر دکتر نوروزی اختصاصی تمرین می کند تا پس از رفع مصدومیتش بهتر بتواند مشغول به تمرین شود.
 

باز هم برخورد براداران مظلومی
غلامحسین و پرویز مظلومی باز یکدیگر را سر تمرین استقلال دیدند و به خوش و بش با هم پرداختند. به هر حال رو در رویی براداران مظلومی هم برای خودش سوژه ای شده است. در کنار براداران مظلومی، منصور رشیدی که سابقه حضور در استقلال را هم دارد دقایقی با آبی ها به صحبت مشغول شد و برای تیم مرفاوی آروزی موفقیت در نیم فصل دوم را کرد.
 

تمرین عصر استقلالآغاز تمرین عصر استقلال ساعت ۱۷ بود. آنها در حالیکه خود را برای تمرین در زمین شماره ۲ آماده کرده بودند، به دلیل عدم اجازه مسئولان ورزشگاه به زمین شماره یک رفتند و منتظر پایان تمرین مس ماندند تا پس از کرمانی ها مشغول به آماده سازی خود شوند.
 

مرفاوی عکس گرفتن را ممنوع کردصمد مرفاوی به شاگردانش اجازه عکس انداختن را نمی داد و از آنها می خواست فقط به تمرین بپردازند. او کمتر اجازه مصاحبه استقلالی ها با شبکه های تلویزیونی را می داد.
 

رحمتی تمرین نکرد
کیانوش رحمتی به دلیل مصدومیتی که دچارش شده بود تمرین نکرد. او پس از گذشت چند دقیقه از شروع تمرین به استخر رفت.
 

شکوری رسید
هادی شکوری که به دلیل مصدومیت زیر نظر دکتر نوروزی اختصاصی تمرین می کرد پس از گذشت دقایقی از تمرین همپا با دیگر آبی ها به آماده سازی خود مشغول شد.
 

۵۰ تماشاگرحدود ۵۰ تماشاگر این تمرین استقلال را از نزدیک دیدند. با توجه به اینکه اصولاً در تمرینات استقلال در تهران فقط ،۲۰ ۳۰ تماشاگر به دستگردی می روند، به نظر می رسید تمرینات آبی ها در کیش هواخواه بیشتر دارد.
 

استقلال فردا تعطیل است
پس از اینکه صمد مرفاوی چند دقیقه ای را با شاگردانش حرف زد، استقلالی ها به دویدن دور زمین مشغول شدند و بعد از انجام تمرینات کششی در قالب ۳ تیم به فوتبال دستگرمی پرداختند. از آنجا که استقلالی ها امشب به تهران برمی گردند، تمرین عصر فردای آنها تعطیل است و آبی ها یکشنبه را به استراحت خواهند پرداخت تا از دوشنبه دور جدید تمرینات خود در تهران را آغاز کنند 

 

 

منبع: ابرار ورزشی

                                    لطفا در خصوص این خبر نظر دهید   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد