فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

میثاقیان:تبریز باید در لیگ برتر چهار نماینده داشته باشد

میثاقیان:تبریز باید در لیگ برتر چهار نماینده داشته باشد 

دنیای فوتبال:اکبر میثاقیان سرمربی شهرداری معتقد است تبریز ظرفیت داشتن چهار نماینده در لیگ برتر را دارد.او می گوید:«مردم تبریز علاقه عجیبی به فوتبال دارند و استادیوم 15 هزار نفری ما برای تمام بازی های خانگی شهرداری پر از جمعیت می شود.به نظر من علاوه بر تراکتورسازی تیم هایی مثل شهرداری،ماشین سازی و پتروشیمی هم باید در لیگ برتر حضور داشته باشند.»

میثاقیان که شب گذشته در برنامه ورزش از نگاه دو صحبت می کرد در بخشی از صحبت هایش با ابراز تاسف از عدم راهیابی تیم ملی به جام جهانی گفت:«بازی های پلی آف را تماشا می کردم خیلی از حذف تیم ملی ایران افسوس خوردم.به جای بحرین ما باید با نیوزلند بازی می کردیم.البته من در جایی به جای نیوزلند گفته بودم زلاند نو که جا دارد عذرخواهی کنم.»

 در این لحظه مجری برنامه به میثاقیان یادآور شد که نیوزلند همان زلاندنو است و تفاوتی با هم ندارند.میثاقیان هم که از این اشتباه خود به خنده افتاده بود ترجیح داد رشته کلام را به سایر مهمانان حاضر در استودیو بسپارد. 

 

                                     لطفا در خصوص این خبر نظر دهید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد