فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

3 پیشنهاد اماراتی در جیب کریمی

3 پیشنهاد اماراتی در جیب کریمی 

دنیای فوتبال:بدون تعارف بزرگ‌ترین دردسر استیل‌آذینی‌ها برای سفر دوبی علی کریمی بود! نظم تمرینات و اردو به خاطر کریمی به هم می‌خورد! روزی صد، صد و پنجاه بچه عشق فوتبال با توپ و ماژیک و دوربین، آویزان تمرینات بودند! دوربین‌ها و خبرنگارها هم که جای خود را داشتند و بی‌خیال جادوگر نمی‌شدند. بیرون رفتن و گردش کردن با کریمی در دوبی اصلا امکان‌پذیر نیست و بدتر از همه اینکه سرت را بگردانی پیشنهاد و شماره تلفن است که توی جیب جادوگر می‌گذارند!

این درست که هوایی شدن علی کریمی به نفع باشگاه استیل‌آذین نیست ولی حقیقت را باید گفت و نوشت.
محبوبیت علی کریمی در بین باشگاه‌های اماراتی و فوتبالدوستان دشداشه‌پوش آنقدر زیاد است که بتوانند در طول اردوی یک هفته‌‌ای استیل‌آذین جادوگر را وسوسه کنند.
جالب‌ترین خبری که در آخرین روز حضور استیل‌آذین در دوبی به دستمان رسید به پیشنهاد جدید علی کریمی مربوط می‌شد. منابع خبری ما در دوبی اعلام کردند که سه باشگاه اماراتی در جلساتی که با مسوولان باشگاه استیل‌آذین و علی کریمی داشته‌اند، خواستار جذب او شده‌اند و حتی حاضر شده‌اند تا با قیمتی ایده‌آل جادوگر را از استیل‌آذین بخرند.
هرچند که مسوولان باشگاه استیل‌آذین تا امروز صحبتی در مورد این قضیه نکرده‌اند ولی سفر ناگهانی مسوولان این باشگاه به دوبی چندان بی‌ارتباط با این موضوع نبود. یک منبع آگاه در دوبی ضمن تایید این خبر به روزنامه گل می‌گوید: «مسوولان و مدیران تیم‌های اماراتی ارتباط خوبی با حشمت مهاجرانی دارند و احترام زیادی برای او قایل هستند. همین چند روز پیش و در جریان یکی از بازی‌های تدارکاتی استیل‌آذین بود که منیجر همین باشگاه اماراتی در مورد جذب علی کریمی با حشمت مهاجرانی صحبت‌هایی را انجام داد و خواستار جذب کریمی شد. البته تا جایی که ما با خبر شدیم مهاجرانی با فروش کریمی مخالفت کرد و اعلام کرد که می‌باید در این مورد با مسوولان باشگاه صلاح و مشورت کند.»
حمید استیلی و دیگر اعضای کادر فنی استیل‌آذین هم به شدت با فروش کریمی مخالف هستند. هرچند آنها نیز تا به امروز این موضوع را علنی نکرده‌اند ولی صحبت‌های مسوولان و مربیان استیل‌آذین در جمع‌های خصوصی دوبی به خوبی بیانگر این موضوع است.
البته در این بین مهمترین تصمیم‌گیری مربوط به علی کریمی می‌شود. کریمی که در طول این مدت مدام از سوی خبرنگاران، عکاسان و حتی شبکه تلویزیونی دوبی اسپورت زیر ذره‌بین بود، تمایل خاصی برای بازگشت به فوتبال امارات ندارد.
کریمی که تاکنون در این مورد به صورت رسمی اظهارنظر نکرده حتی پس از پیشنهادات جدیدش نیز صحبتی با مسوولان استیل‌آذین انجام نداده است. شنیده‌ها در مورد کریمی حکایت از آن دارد که جادوگر با توجه به وضعیت تحصیل فرزندانش فعلا ترجیح می‌دهد کار نیمه تمامش را در استیل‌آذین تمام کند و برای فصل آینده سرخپوش شود! 

 

 

 منبع: روزنامه گل

                                    لطفا در خصوص این خبر نظر دهید   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد