فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

کانون هواداران تراکتورسازی پاسخ استقلال راداد:مادروغگوییم یا شما

کانون هواداران تراکتورسازی پاسخ استقلال راداد:مادروغگوییم یا شما 

دنیای فوتبال: کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی تبریز به مطلب سایت باشگاه استقلال که در آن به سرپرست تراکتورسازی اتهام دروغگویی زده شده بود، پاسخ داد.

درپی مطلبی که روز گذشته سایت باشگاه استقلال منتشر و سرپرست تراکتورسازی را به دروغگویی متهم کرده بود، کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

" انگار چهار پای درازگوش ابلیس نام قصد پیاده کردن این راکب هیجان زده گرفتار آمده در گرداب توهم را ندارد.
گویی نوبت آسیاب به ما رسیده و فرصتی است برای نمایش چنگ و دندانتان بر ما و این بار ماییم که مخاطب بیانیه‌های گوش سرخ‌کنتان شده‌ایم. مایی که در تمام روزهای لیگ میهمانان و میزبان نوازی کرده‌ایم و با برنده و یا بازنده‌هایمان درشت نگفتیم و البته نشنیدیم جز از شما.
هنوز یادمان نرفته است تلاش‌های آشکار و نهانتان برای محروم کردن هوادارانمان قبل و بعد از بازی با شما هنوز در خاطر سردی‌اش را حس می‌کنیم. آن سنگی که سری را نشکست اما پیراهن عثمان شد تا کمیته انضباطی را مجاب کند ما را محروم کند، ما دروغگوییم یا شما؟
هر چند نیک می‌دانیم به دنبال بهانه‌ای برای تداوم بازی کودکانه‌تان می‌ گردید اما توصیه می‌کنیم از ادامه این حرکت ناصواب پرهیز کنید که نام باشکوه‌ تراکتورسازی آنقدر بزرگ است که چنین بی‌حرمتی‌هایی را هرگز برنمی‌تابد.
اتفاقی که در کیش افتاده شاید آنقدر کوچک بود که نباید رسانه‌ای می‌شد اما دروغگو خواندن جناب آقای حسن آذرنیا سرپرست عزیز ما به قدری ناجوانمردانه بود که آزرده خاطری ما از باشگاه استقلال را صد چندان کرد.
بنابراین ضمن محکوم کردن این عمل ناشایست سایت باشگاه استقلال از مدیریت این باشگاه انتظار دارد نسبت به این ایراد اتهام واهی توضیح مناسبی ارائه دهد. " 
 

 

                                    لطفا در خصوص این خبر نظر دهید  

  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد