فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

کمالوند: دیگر در تبریز کار نمی‌کنم

کمالوند: دیگر در تبریز کار نمی‌کنم 

فوتبال روز:سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: به دلیل بی‌مهری‌هایی که می‌بینم، دیگر در تبریز کار نخواهم کرد.

فراز کمالوند پس از برتری 3 بر یک مقابل صبای قم اظهار داشت: در مورد داوری صحبت نمی‌کنم. متاسفانه برخی ها در مورد تراکتورسازی بی‌رحمانه انتقاد می‌کنند و با این وضعیت دیگر در تبریز کار نمی‌کنم و از هفته آینده روی نیمکت تراکتورسازی نخواهم نشست.
وی ادامه داد: در زمانی که تراکتورسازی در لیگ دسته اول حضور داشت و موقعیت خوبی هم نداشت، تیم را تحویل گرفتم و قول دادم این تیم را به لیگ برتر بیاورم و خوشحالم که به قول خود عمل کردم، اما در حال حاضر بی‌رحمی‌هایی را نسبت به خود می‌بینم و احساس می‌کنم برخی ها نمی‌خواهند من در تبریز کار کنم.
کمالوند ادامه داد: هفته گذشته پس از دیدار با صبا می‌خواستم استعفا کنم، اما پس از آن بازی همه می‌گفتند کمالوند به دلیل اینکه مساوی کرده استعفا کرده است.
سرمربی تراکتورسازی تاکید کرد: من از کسانی که انتقاد می‌کنند می‌خواهم شخص مورد نظر خود را بیاورند تا بتواند تراکتورسازی را قهرمان کند. 
 

              شما میتوانید علاوه بر واردشدن از آدرس وبلاگ از آدرس زیر 

              نیز وارد سایت شوید:         www.footballrooz.com  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد