فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

کمالوند: 5 هزارنفر زنگ زدند، برگشتم

کمالوند: 5 هزارنفر زنگ زدند، برگشتم 

فوتبال روز:فراز کمالوند امروز 16 آبان به تبریز رفت تا بعد از سه روز در تمرینات تیم تراکتورسازی حضور پیدا کند.

فرازکمالوند در مورد دلیل بازگشتش به تبریز به باشگاه خبرنگاران گفت:‌در مدتی که به تهران آمدم بیش از پنج هزار هوادار با من تماس گرفتند و خواستار بازگشتم به تبریز شدند تماس بعضی از آنها از جمله یک هوادار نابینا بسیار من را تحت تاثیر قرار داد من برای تراکتورسازی بسیار زحمت کشیدم و به هواداران این تیم عشق می ورزم و به خاطر آنها حاضر شدم به تبریز بازگردم.
 وی ادامه داد: البته بازگشت من به این معنی نیست که حرفهای گذشته ام را نقض می کنم باز هم می گویم اگر حاشیه سازی آن افراد خاص ادامه داشته باشد و تغییر در آن بوجود نیاید تصمیم جدی تری خواهم گرفت این تیم متعلق به من نیست بلکه متعلق به میلیونها هواداری است که حتی در سخت ترین شرایط هم تیمشان را تنها نگذاشتند و من اجازه نمی دهم که کسی به خاطر منافع شخصی خودش این تیم را نابود کند.
 کمالوند در پایان گفـت: این هفته بازی بسیار سختی مقابل ذوب آهن خواهیم داشت و برای ادامه روند نتیجه گیری هایمان حتما باید در این بازی به پیروزی برسیم تراکتور چند هفته ای است که شرایط بسیار خوبی پیدا کرده و نباید اجازه بدهیم یک سری مسائل حاشیه ای این روند را متوقف کند. 

 

منبع:سایت گل

 

              شما میتوانید علاوه بر واردشدن از آدرس وبلاگ از آدرس زیر 

              نیز وارد سایت شوید:         www.footballrooz.com    

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد