فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

هفته بیستم لیگ برتر/ پرسپولیس به رتبه سوم جدول صعود کرد

هفته بیستم لیگ برتر/ پرسپولیس به رتبه سوم جدول صعود کرد 

فوتبال روز:هفته بیستم لیگ برتر با انجام 2 بازی امروز به پایان رسید . در بازیهای امروز پرسپولیس با پیروزی مقابل پاس به رده سوم صعود کرد که این برد برای کرانچار و سرخپوشان اهمیت زیادی داشت و تراکتور سازی مقابل شاهین بوشهر متوقف شد.

 پرسپولیس 1 – پاس 0

گل: میثم بائو (34،پرسپولیس)
ورزشگاه آزادی تماشاگر: 5 هزار نفر
 داور: البرز حاجی پور
 اخطار: هادی شکوری ، میثاق معمارزاده (پرسپولیس)
 

 پرسپولیس: میثاق معمارزاده، علیرضا محمد، سپهر حیدری، نبی باقری (80 شیث رضایی)، ابراهیم شکوری، تیاگو، حسین بادامکی، میثم بائو، اشپیتیم آرفی (65 کریم باقری)، محمد منصوری، محسن خلیلی (94 هادی نوروزی)
سرمربی :زلاتکو کرانچار
 

پاس :سوشا مکانی، مجید حیدری، ساشا کلونیجا، مجید غلام‌نژاد، پویا سیف پناهی، یداللله اکبری (69 - آرتور یدیگاریان)، روزبه شاه علی دوست، وریا غفوری، هادی بلوری (82 - اویس کرد جهان)، مقداد قباخلو و هادی اصغری (68 - صابر میرقربانی)
سرمربی: علی اصغر مدیر روستا 
 

شرح بازی: استقبال تماشاگران از مسابقه گویای همه چیز بود. ظاهرا حتی دو آتشه های پرسپولیس هم امید چندانی به این تیم ندارند. قرمز ها بازی را در شرایطی اغاز کردند که نسبت به بازی گذشته باز هم دچار تغییر شده بودند.
میثاق معمارزاده جای علیرضا حقیقی پراشتباه را گرفته بود، بائو به جای شیری بازی می کرد و اشپیتیم جانشین مجتبی زارعی شده بود. با این تغییرات اما پرسپولیس در همان سطح قبلی و بدون آنکه نمایشش جلوه چندانی داشته باشد در این بازی نود دقیقه نمایش داد و گرچه با سه امتیاز زمین را ترک کرد اما بازی این تیم چندان چنگی به دل نزد. البته پاس هم در این مسابقه پایین تر از سطح انتظار بازی کرد و شاید کسانی که نمایش تیم بگوویچ را در سال گذشته به خاطر دارند به این نتیجه برسند که کیفیت این تیم نیز پایین آمده است.
 پرسپولیس در این مسابقه حرکات عمقی و ارسال گوش راست را در دستور کار داشت که چند باری به موقعیت رسید که بهترین موقعیت شوتی بود که خلیلی با آن تیم دروازه حریف را لرزاند. این تیم به نحو عجیبی فاقد خلاقیت به نظر می رسد وجود یک هافبک پاسور در ترکیب این تیم ضروری به نظر می رسد.
 بازگشت کریم باقری به میدان بعد از غیبت چند هفته ای از نکات این بازی بود گرچه کریم از آمادگی به دور بود. البته اشپیتیم آرفی هم که در ترکیب ثابت قرار گرفته بود با وجود تلاش بسیار تنها یک بار در موقعیت گلزنی قرار گرفت و در نهایت مثل همیشه دست خالی زمین را ترک کرد.
 

 شرح گل ها:
1-0 (پرسپولیس) سوشا مکانی در یک اشتباه مسلم در حالی که می توانست با یک ضربه ساده توپ را دفع کند با یک شوت محکم توپ را به میثم بائو کوبید و فرار بائو از کنار او او را با دروازه خالی تک به تک کرد و گل پرسپولیس را رقم زد.
 
اتفاق ویژه: حاجی پور در این بازی شش دقیقه وقت اضافه اعلام کرد و سوت خود را در زمانی که شش دقیقه و 48 ثانیه از وقت قانونی بازی میگذشت به صدا در آورد. این درست در لحظه ای بود که کرنر پاس روی دروازه پرسپولیس می آمد تا همدانی ها با یک موقعیت مناسب در آستانه گلزنی قرار بگیرند.  

 

تراکتور 1 - شاهین 1 

 

ورزشگاه یادگار امام تبریز

داور: خداداد افشاریان،تعداد تماشاگر: حدود 70هزار نفر

اخطار: پولادی( تراکتورسازی)،پتروویچ، مهدی نوری و پورخسروانی ( شاهین بوشهر)

  

تراکتورسازی: مهدی ثابتی، محمد ابراهیمی، محمد نصرتی، مجتبی ترشیز، مهرداد پولادی(65- محمد باقر زعفرانی)، مهدی کیانی، مسعود ابراهیم زاده، جلیلی(46- جاسم کرار)، مصطفی اکرامی، علی میرشفیعیان و امیر محبی.

 

شاهین بوشهر:مجتبی روشنگر، ایوان پتروویچ، محسن حمیدی، مهدی نوری، عباس پورخسروانی(83- حبیب هوشیار)، بهادر عبدی، ابوساندی(73- جمال حق شناس)، ایران نژاد، رضا بازیاری، عبدالله کرمی
 

شرح بازی:

تراکتورسازی با ارائه یک بازی هجومی در چند دقیقه ابتدایی بازی تیم برتر میدان بود اما در ادامه بازی شاهین بوشهر توانست پا به پای حریف بازی کند. در نیمه دوم با حضور جاسم کرار تراکتورسازی در 20 دقیقه پایانی موقعبتهایی  روی دروازه شاهین بوجود آورد اما بی دقتی های این بازیکن و درخشش روشنگر باعث شد تا بازی با همان نتیجه تساوی به پایان برسد.البته تراکتور کلا در ابن بازی پایین تر از حد انتظار بازی کرد. آنها بدون پیمنتا مشکل داشتند.

 شرح گل ها:

یک- صفر:خطای روشنگر روی ابراهیمی پنالتی گرفته شد و محمد نصرتی این پنالتی را تبدیل به گل کرد.

یک- یک: ضربه چیپ پتروویچ از میانه میدان وارد دروازه مهدی ثابتی شد.

 

اتفاق وبژه: شماری از طرفداران تراکتورسازی پس از یک صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه شاهین بوشهر به داور اعتراض کردند. تماشاگران تراکتورسازی شعار می‌دادند "تراکتور قهرمان ، قربانی داوران.  آنها همچنین با شعارهایشان از خداداد افشاریان می‌خواستند با دقت بیشتری سوت بزند.البته ابن صحنه خبلی هم مشکوک نبود.
تبریزی ها به وقت کشی بوشهری ها اعتراض داشتند.

 در حاشیه:
*در سرمای تبریزبیش از 60 هزار تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام تبریز حضور دارند و در ابتدای مسابقه بادکنک‌های قرمز فراوانی را به هوا فرستادند تا آسمان ورزشگاه هم قرمز شود. روی بادکنک‌ها شعار " تراکتورسازی عشق است " حک شده بود.
*محمود یاوری سرمربی تیم شاهین بوشهر پیرترین و فراز کمالوند سرمربی تراکتورسازی جوان‌ترین مربیان لیگ هستند. کمالوند قبل از آغاز مسابقه با دست گل به سوی یاوری رفت و به میهمان خود خوشامد گفت.
*در ابتدای مسابقه هم تماشاگران تعدادی کبوتر را که به رنگ قرمز درآورده بودند در آسمان ورزشگاه به پرواز درآوردند و به پای برخی از این کبوتران پرچم تراکتورسازی بسته شده بود.
*در دو صحنه به دلیل حضور بیش از حد کبوترها در زمین مسابقه داور مجبور شد دستور به توقف بازی بدهد.

دیدار سپاهان مقاومت نیمه تمام ماند 

در شرایطی که نیمه اول دیدار سپاهان و سپاسی اصلا شبیه فوتبال نبود و به هاکی شباهت بیشتری داشت داور مسابقه تصمیم گرفت برای جلوگیری از مصدومیت احتمالی خود و بازیکنان بازی را لغو کند تا شرایط برگزاری این مسابقه در زمانی دیگر به وجود آید.
این داستان که قرار است این بازی چگونه نتیجه اش مشخص شود حاشیه چند روز آتی فوتبال ایران را رقم خواهد زد. نوذر رودنیل ناظر فدارسیون در این باره گفت: «نحوه ادامه مسابقه معلوم نیست و سازمان لیگ با تشکیل جلسه باید تصمیم بگیرد که این مسابقه چگونه ادامه یابد.»
در این بازی هادی عقیلی‌ در دقیقه 18 از روی نقطه پنالتی برای سپاهان گلزنی کرد، اما مهرداد کریمیان‌ در دقیقه 36 از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند.
در وقت های تلف شده نیمه نخست، تیم مقاومت شیراز بر روی یک ضربه کرنر به گل دوم خود دست یافت، اما داور بازی این گل را مردود اعلام کرد که همین امر باعث اعتراض شدید بازیکنان و کادر فنی مقاومت شد. 

 

 

              شما میتوانید علاوه بر واردشدن از آدرس وبلاگ از آدرس زیر 

              نیز وارد سایت شوید:         www.footballrooz.com    

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد