فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

قطبی به حجازی: شما قهرمان من بودید

قطبی به حجازی: شما قهرمان من بودید 

فوتبال روز:افشین قطبی سرمربی تیم ملی ایران امروز عیادتی طولانی از ناصر حجازی داشت. او که به همراه اصغر حاجیلو سرپرست تیم ملی به بیمارستان کسری رفته بود، در این ملاقات بیش از یک ساعت کنار حجازی و خانواده اش نشست و به آنها روحیه داد.

حجازی از منتقدان بزرگ قطبی در ماه های گذشته محسوب می شد و بارها با حملاتی تند کارنامه و قابلیت های قطبی را زیر سوال برده بود با این حال سرمربی تیم ملی بی توجه به اتفاقات قبلی امروز در این ملاقات تا آنجا که توانست سعی کرد به حجازی انرژی مثبت بدهد.
 قطبی به حجازی گفت: «وقتی که ۵ سالم بود تحت تاثیر دروازه بانی شما در تیم ملی و استقلال رفتم و یک جفت دستکش خریدم. یک سال تمام در کوچه و خیابان برای اینکه حجازی بشوم روی آسفالت شیرجه می زدم اما بعد از آنکه تمام دست و بالم زخمی شد به این نتیجه رسیدم که این پست را رها کنم و از آن به بعد سعی کردم در پست مهاجم بازی کنم.» وقتی قطبی این خاطره را تعریف می کرد همه حاضران در اتاق می خندیدند و خود حجازی هم از اینکه سرمربی تیم ملی چنین از وی یاد می کند احساس غرور می کرد.
 قطبی همچنین با اشاره به اینکه حجازی علاقه مندان بیشماری در سراسر ایران و جهان دارد گفت: «همه مردم منتظرند که شما از روی تخت بلند بشوید و دوباره به کار مربیگری برگردید و این افتخار فوتبال ایران است که شما به عنوان مربی در آن فعالیت کنید.»
سرمربی تیم ملی بعد از این ملاقات در گفت و گوی دوستانه اش با اصغر حاجیلو به وی گفته است که : «این از خصوصیات فوتبال ایران است که تا فردی در بستر بیماری قرار می گیرد همه نسبت به وی مهربان می شوند. این در حالی است که جامعه فوتبال ایران باید این مهربانی و محبت را در حالت عادی نیز در ذهن خود داشته باشد تا فضای فوتبال از بحران امروز که ناشی از همین جنگ ها و دشنام های بی پایان است رها بشود.»
 به عقیده قطبی وقتی فکر کنیم که هیچ افتخاری آدم را از بیماری یا مشکلات سلامتی ایمن نخواهد کرد حتما باهم بهتر رفتار خواهیم کرد.  

 

              شما میتوانید علاوه بر واردشدن از آدرس وبلاگ از آدرس زیر 

              نیز وارد سایت شوید:         www.footballrooz.com    

  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد