فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

کاشانی:هوار محمد نیاید با فیفا طرف است

کاشانی:هوار محمد نیاید با فیفا طرف است 

فوتبال روز:سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: اگر هوار می‌خواهد به پرسپولیس بازگردد باید به ایران بیاید و عذرخواهی کند.

حبیب کاشانی پس از پیروزی یک بر صفر مقابل پاس همدان اظهار داشت: از نتیجه راضی هستم، اما از نحوه بازی بازیکنان رضایت ندارم. در بعضی از نقاط همچنان دارای ضعف هستیم که باید هر چه زودتر این ضعف‌ها را برطرف کنیم. در بازی بعد بهتر خواهیم شد.
وی درباره دادن اولتیماتوم به کرانچار گفت: من نگفتم که کرانچار 2 هفته دیگر فرصت دارد. هم من و هم کرانچار هر دو حرفه‌ای هستیم. هر زمان که شرایط برای همکاری مساعد نباشد در آن زمان از هم جدا می‌شویم، اما در حال حاضر تیم نیاز به زمان دارد.

کاشانی درباره جدایی هوار محمد از پرسپولیس گفت: این بازیکن از کشور خارج شده است و مدیر برنامه‌هایش این موضوع را تلفنی به من اطلاع داد. اگر هوار می‌خواهد به پرسپولیس بازگردد باید به ایران بیاید و عذرخواهی کند، بعد در کمیته انضباطی شرایطش مطرح می‌شود که می‌تواند به تیم بازگردد یا نه؟ در غیر اینصورت به فیفا شکایت می‌کنم و او با فیفا طرف است.
سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره حضور تیم ملی در تورنمنت قطر گفت: درباره تیم ملی حرفی نمی‌توان زد چون آبروی ایران مهم‌تر است، اما این وقفه به تمام تیم‌ها ضربه می‌زند و ما هم باید در این دوران دوباره بدنسازی کنیم. برای ما تیم ملی مهم‌تر است.
کاشانی درباره مدیرعاملی در پرسپولیس عنوان کرد: در این باره سعیدلو باید تصمیم‌گیری کند. او دستور می‌دهد که من در پرسپولیس به خدمتم ادامه دهم یا نه.  

 

 

              شما میتوانید علاوه بر واردشدن از آدرس وبلاگ از آدرس زیر 

              نیز وارد سایت شوید:         www.footballrooz.com    

 

 


نظرات 1 + ارسال نظر
Bozorgtarin site Tafrihi جمعه 27 آذر 1388 ساعت 18:03 http://funshad.com/

Salam,
Jadidtarin matalebe donyaye internet ra az ma bekhahid,
marjae top tarin matalebe rooze internet

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد