فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

خبرنگارایسنا:کمالوند گفت تا شب گردنت را می شکنم

 

فوتبال روز: خبرگزاری ایسنا به تفصیل از ماجرای امروز در کنفرانس مطیوعاتی یعد از بازی تراکتور و پاس نوشته است . به گزارش این خبرگزاری ، خبرنگار ایسنا تهدید شده که گردنش را خوهند شکست.

متن کامل ابن گزارش را بخوانبد، گزارشی که با گله های کمالوند از مطبوعات استان آغاز می شود:همه مشکلات ما داخل استان است و ناجوانمردانه رسانه‌ها ما را مورد انتقاد قرار می‌دهند. من از این همه عدم همکاری خسته شده‌ام. به عنوان مثال اخراج خیرخواه در بازی قبل و محرومیت او تا اطلاع ثانوی ناشی از عدم همکاری رسانه‌ها بود که دوربین 90 با پخش حاشیه‌ای از برخورد این بازیکن با بازیکن صبا باعث شد وی تا اطلاع ثانوی محروم شود.
وی در پاسخ به خبرنگار ایسنا که این محرومیت را ناشی از درگیری درون زمین خیرخواه با بازیکن صبا عنوان کرد گفت: چنین چیزی صحت ندارد و بازیکن ما بعد از پخش این تصاویر از سوی کمیته انضباطی محروم شد. تا این جو در تبریز هست تا 200 سال دیگر هم این مشکلات ادامه خواهد یافت.
وی با کنایه به خبرنگاران گفت: کاش عرق و تعصب تماشاگران ما نزد برخی از این آقایان بود. من عقده شهرت ندارم. ان‌شاءالله سال آینده یک مربی دیگر بیاورند تا تیم‌شان را قهرمان کند.
لازم به ذکر است، یکی از حاضرین در نشست مطبوعاتی ، هنگام پرسش خبرنگاران درباره جاسم کراربه آنها یادآور می‌شد که سوالات انتقادی از کمالوند نپرسند که این کار با واکنش خبرنگاران مواجه شد که شخص مزبور جواب آنها را با ناسزا و تهدید داد که در این حین کمالوند هم از او حمایت کرد.
پس از پایان جلسه هم، همین فرد به سوی خبرنگار ایسنا آمد و وی را تهدید به شکستن گردن کرد و گفت تا شب شما را نابود می‌کنیم که در این هنگام با حضور نیروی انتظامی و یگان ویژه وی از جمع خبرنگاران دور شد.
بعد از نشست مطبوعاتی نیز سرمربی تراکتورسازی دو بار با تلفن همراه خبرنگار ایسنا تماس گرفته و با کلمات زشت و فحش‌های رکیک وی را مورد خطاب قرار داده و ادعا کرده اگر تا شب جلوی در منزل شما ظاهر نشدم و از خانه بیرونت نیاوردم و گردنت را نشکنم کمالوند نیستم. 

 

منبع:سایت گل 

 

              شما میتوانید علاوه بر واردشدن از آدرس وبلاگ از آدرس زیر 

              نیز وارد سایت شوید:         www.footballrooz.com    

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد