فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

احتمال پیوستن علی کریمی به الاهلی امارات

احتمال پیوستن علی کریمی به الاهلی امارات  

فوتبال روز:علی کریمی ستاره تیم فوتبال استیل‌آذین که در فصل جاری تاثیرگذارترین بازیکن تیمش بوده است، شاید به زودی از این تیم جداشده و فوتبالش را در لیگ امارات ادامه دهد.

کریمی از چند ماه گذشته با پیشنهاد چند باشگاه اماراتی مواجه شد و جدی‌ترین آنها پیشنهاد الاهلی بود، باشگاهی که کریمی سال‌ها قبل بعد از ترک فوتبال ایران به آنجا رفت و پس از حضور در تیم سرخپوش دبی راهی بایرمونیخ شد. بحث حضور کریمی در لیگ امارات در تعطیلات نیم‌فصل هم به وجود آمد و زمانی که استیل‌آذین در اردوی دبی به سر می‌برد چند باشگاه مطرح اماراتی در این مورد با حشمت مهاجرانی مذاکره کردند.
آن زمان اما شرایط برای جدایی کریمی فراهم نشد و حمید استیلی یکی از مخالفان سرسخت جدایی جادوگر بود. البته استیلی در حال حاضر هم به هیچ عنوان راضی به از دست دادن ستاره تیمش نیست ولی آخرین اخبار حاکی از آن است که کریمی پس از پیشنهاد اماراتی‌ها، تصمیم جدی برای ترک استیل‌آذین دارد. البته مسئولان این باشگاه هنوز در مورد وضعیت کریمی و پیشنهادی که او از امارات دارد تصمیمی نگرفته‌اند و شاید در چند روز آینده به شکل جدی‌تری در باشگاه استیل‌آذین دنبال شود. نکته جالب توجه این است که ابوالفضل جلالی مدیر برنامه‌های کریمی در فوتبال امارات هم این خبر را تایید کرده و به خبرگزاری فوتبال می‌گوید: «کریمی مدت‌هاست که از چند تیم اماراتی پیشنهاد دارد و در حال حاضر هم چند تیم خواهان جذب او هستند. البته جدایی کریمی منوط به رضایت مدیران استیل‌آذین است.»  

 

              شما میتوانید علاوه بر واردشدن از آدرس وبلاگ از آدرس زیر 

              نیز وارد سایت شوید:         www.footballrooz.com     

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد