فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

آخرین اخبار از مراسم انتخاب بازیکن سال جهان

 

فوتبال روز:کارشناسان فیفا امشب تکلیف برترین‌های فوتبال جهان در آخرین روزهای سال میلادی 2009 را مشخص می‌کنند.

لیونل مسی مهاجم آرژانتینی بارسلونا، کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی رئال مادرید و ژاوی ارناندنس بازیساز و مهره کلیدی نماینده اول کاتالونیا بیشترین شانس را برای انتخاب به عنوان بهترین بازیکن سال جهان فوتبال در اختیار دارند.
منابع خبری به خبرنگاران ایتالیایی و اسپانیایی از قطعی شدن انتخاب فرناندو تورس به عنوان بهترین مهاجم مرکزی در تیم منتخب جهان گفته‌اند.
این در حالی است که پیش از این انتخاب ایکر کاسیاس به عنوان بهترین دروازه بان سال 2009 قطعی شده و امشب نیز بازیکن سال فوتبال جهان از میان فهرست 5 نفره رونالدو، مسی، ژاوی، کاکا و اینیستا انتخاب خواهد شد.
کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند شانس مسی و ژاوی از بارسلونا و رونالدو از رئال مادرید بیش از سایرین باشد.
در حاشیه این مراسم جایزه موسوم به "پوشکاش " بین اینیستا و رونالدو مالک واقعی خود را خواهد شناخت و به احتمال فراوان آنکه بهترین بازیکن جهان باشد، جایزه پوشکاش را به نفر دوم اهدا خواهد کرد. این جایزه به زننده بهترین گل سال اهدا می‌شود. 
 

 

              شما میتوانید علاوه بر واردشدن از آدرس وبلاگ از آدرس زیر 

              نیز وارد سایت شوید:         www.footballrooz.com     

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد