فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

خلیلی: با خاطره تلخ به تیم ملی می‌روم

خلیلی: با خاطره تلخ به تیم ملی می‌روم  

فوتبال روز:مهاجم پرسپولیس گفت: مصدومیتی که در بازی ایران برابر کره‌شمالی برایم پیش آمد یک سال مرا از فوتبال دور کرد و دوباره با خاطرات تلخ به تیم ملی می‌روم.

محسن خلیلی در خصوص وضعیتش اظهار داشت: در نیم فصل اول لیگ برتر شرایط خوبی نداشتم، چون در دیدار تیم ملی برابر کره شمالی مصدوم شدم، اما مربی بدنساز پرسپولیس من را به وضعیت خوبی رساند. در حال حاضر نیز 80 درصد به آمادگی رسیده‌ام و خوشحال هستم کرانچار ترکیب اصلی پرسپولیس را شناخته و مرا را در 2 بازی اخیر به صورت فیکس قرار داده است. هرگز حمایت حبیب کاشانی و بازیکنان را فراموش نمی‌کنم.

وی ادامه داد: با دعوتم به تیم ملی در شرایطی بازی خواهم کرد که خاطره خوبی از آن ندارم، چون مصدمیتی که در دیدار با کره‌شمالی برایم پیش آمد، یک سال به من ضربه وارد کرد. با توجه با این موضوع امیدوارم با این دعوت، جواب اعتماد افشین قطبی را بدهم و مکملی برای سایر مهاجمان تیم ملی باشم.
خلیلی یادآور شد: برایم رویا نیست که دوباره در گلزنی موفق باشم. در نیم فصل دوم لیگ برتر امیدوارم با استفاده از موقعیت‌ها، عاملی برای موفقیت پرسپولیس باشم تا خیال هواداران را راحت کنم.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه پرسپولیس فراز و نشیب‌هایی داشت، اما مطمئن باشید برای کسب سمیه آسیا از هیچ تلاشی و کوششی دریغ نخواهیم کرد. امیدوارم هواداران پرسپولیس صبور باشند و تیم خود را مانند قبل حمایت کنند.
خلیلی گفت: تورنمنت 4 جانبه می‌تواند برای تیم ملی خوب باشد، چون افشین قطبی به دنبال اهداف و موفقیت‌های تیم ملی است و هم اینکه بازی‌های تدارکاتی ضرری به تیم ملی نمی‌زند.  

 

 

              شما میتوانید علاوه بر واردشدن از آدرس وبلاگ از آدرس زیر 

              نیز وارد سایت شوید:         www.footballrooz.com     

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد