فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مهمترین عناوین روزنامه های ورزشی امروز سه شنبه ۱ دی ماه

 

فوتبال روز:مهمترین عناوین روزنامه های ورزشی امروز سه شنبه ۱ دی ماه به شرح زیر است:

ایران ورزشی:
خلیلی: پاسخ اعتماد سرمربی را می دهم 
حسین کاظمی: درخواست بخشش دادم جدا نمی شوم 
قلعه نویی: چند نفر دیگر از سپاهان باید دعوت می شدند
نکونام: کاماچو اجازه نمی دهد تیم ملی را همراهی کنم 
فیروز کریمی: قلعه نویی از مفاخر فوتبال کشور است 
کرانچار: نظر من با قطبی فرق می کند 

خبر ورزشی:
بازگشت 800 هزار دلاری جادوگر به دبی 
استارت خوشبختی برای مرفاوی 
فطبی نمی خواست سوشا را به تیم ملی دعوت کند
عابدزاده گفت میثاق را خط بزن 
دایی در مراسم انتخاب بهترین بازیکن سال جهان 
محموله اهدایی AFC به استقلال غیب شد
مذاکرات ادامه دار هدایتی و کریمی 
مسی: بدون بارسا کسب این جوایز ممکن نبود 

نود:
مرفاوی: ملوان شبیه ماست اما می بریم 
احمدزاده: استقلال را چنان می بریم که خودشان لذت ببرند
اشکهای ژانویه مربی خارجی ممنوع الخروج!
شیث: کیف کردم محرمی از من تعریف کرد
خلیلی: پسر قطبی نیستم 
امروز برای دل حجازی بازی کنید
میداودی: متخصص شکست دادن صدرنشین هستیم 
استیلی: تست دوپینگ شاهینی ها خواسته باشگاه بود نه من! 

کیهان ورزشی:
سه امتیاز برای ماندگاری استقلال در جمع مدعیان 
صدرنشین لیگ میهمان اهوازی هاست 
پایان اختلاف شمس و فدراسیون 
کریمی: هیچ پیشنهادی ندارم!
آقای گل درلیگ می ماند؟!
یاوری: رفاقت و دوندگی عامل تحول شاهین است 
احمدزاده: استقلال شکننده است و برتری ندارد
کرانچار: اجازه نمی دهیم صبا غافلگیرمان کند 

استقلال جوان:
کاظمی: من هم مثل رضا و سیاوش دادخواست دادم 
درخشان: دیگر نباید گول دروغ های قطبی را بخوریم 
اقبالی: هرکس پارتی نداشته دعوت نشده است 
تاج: من دخالتی در لیست نداشتم 
دایی: جای استیلی نمی نشینم 
نویدکیا به تیم ملی نمی رود
علی آبادی برای رفتن از کمیته ملی المپیک آماده است 
مرفاوی: حرفهایم تحریف می شود
واکنش برهانی به لیست تیم ملی: باورم نمی شود که نیستم  

پیروزی:
راجرز: نام مدیر ایرانی رئال مادرید را فاش نمی کنم 
شیث: زمان همه چیز را مشخص می کند آقای قطبی!
خوردبین: نوسان تمام شد از حالا پرسپولیس را ببینید
رضایی: بهترین بازیکن ایران هم باشم دعوتم نمی کند
کرانچار: اجازه جدایی پروین را نمی دهم 
هوار یکشنبه در تهران 
پاسخ منفی تیمهای اماراتی به باشگاه پیروزی 
عابدزاده: با روحیه میثاق بازی نکن  
 

 

              شما میتوانید علاوه بر واردشدن از آدرس وبلاگ از آدرس زیر 

              نیز وارد سایت شوید:         www.footballrooz.com       

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد