فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

شــاهرودی: کـاشانی گـفت تیم «ب» پرسپولیس در شان تو نیست

شــاهرودی: کـاشانی گـفت تیم «ب» پرسپولیس در شان تو نیست 

فوتبال روز:حبیب کاشانی در روز خلوت تیم پرسپولیس در استادیوم آزادی یک سورپرایز جالب برای هواداران تیمش داشت. رضا شاهرودی یا همان مالدینی محبوب هواداران پرسپولیس در روز دیدار با پاس همدان نظاره‌گر بازی تیمش بود. آیا این حضور به بازگشت او به تیم سابقش منجر خواهد شد؟

 

آقای شاهرودی چه خبر؟ کجایی؟ 

فعلا که هیچی... امسال جایی نرفتم. حتی به تیم‌های حاجی (عابدینی) هم نرفتم چون یکسری کار عقب افتاده داشتم. الان هم که دوقلوداری می‌کنم! بچه‌های دوقلوی من 18 ماهه هستند و باید به آنها برسم.
 

چه شد که به اردو و بازی پرسپولیس رفتی؟
شب قبل از بازی به اردوی پرسپولیس رفتم و خیلی خوش گذشت. دلم برای کریم، عابدزاده و حاجی کاشانی خیلی تنگ شده بود. شب بازی رفتم اردوی پرسپولیس، دیدم خوش گذشت، سر بازی هم رفتم.
 

در روزی که هواداران پرسپولیس حسابی از تو استقبال کردند، پرسپولیس بازی خوبی ارایه نداد.
اول اینکه از مردم تشکر می‌کنم ودوم هم به نظر من پرسپولیس اصلا در حد خودش نبود. البته با تمام این حرف‌ها مهم سه امتیاز بود که ما گرفتیم.
 

اما هواداران پرسپولیس و کارشناسان در مورد بازی‌های این تیم رضایت چندانی ندارند.
من فکر می‌کنم که شرایط پرسپولیس خیلی خاص شده. این درست که مردم از پرسپولیس توقع دارند ولی چون پرسپولیس امسال خیلی دیر جمع شده، برای تیم مشکلاتی به وجود آمده است. با تمام این‌حرف‌ها امیدوارم که با شوک‌های حاج حبیب پرسپولیس این روند را ادامه دهد و جان بگیرد.
در مورد بازی با پاس هم باید بگویم که تیم حریف دنبال یک امتیاز بود و چون عقب کشیده بود و به فرصت دل بسته بود، بازی بسته شده بود.
 

عملکرد کرانیکار را چطور ارزیابی می‌کنی؟
کرانیکار مربی خوبیه... کرانیکار شاگرد ایویچ بود و ایویچ هم ایشان را تایید کرده. جدا از اینها کرانیکار کارنامه خوبی هم دارد. من فکر می‌کنم اگر از اول همه چیز دست خود کرانیکار بود، وضعیت خیلی بهتر می‌شد. در مورد کرانیکار باید نگاه واقع‌بینانه‌تری داشته باشیم.
 

بعضی‌ها معتقدند که جای اسطوره‌هایی مثل رضا شاهرودی در پرسپولیس خالی است. صحبتی برای بازگشت تو به پرسپولیس انجام نشده؟
یک صحبت‌هایی شد که تیم «ب» پرسپولیس دست من باشد ولی در جلسه‌ای که با حاجی کاشانی داشتیم ایشان گفتند بهتر است من با شصت‌، هفتاد بازی ملی به تیم «ب» نروم!
 

پس با این حساب چیزی عوض نشده! تا حالا نبودی، از حالا به بعد هم نیستی!
من پرسپولیس را دوست دارم. پرسپولیس تیم محبوب من است و همیشه مثل یک سرباز در خدمت پرسپولیس هستم. اگر بستری فراهم شود و حاجی مرا بخواهد، در خدمت پرسپولیس هستم. برای امسال که کادرفنی پرسپولیس بسته شده. دستیار خارجی کرانیکار، عبدی، عابدزاده، بدنساز و همه هستند. امیدوارم در آینده شرایطی به وجود آید تا بتوانم در خدمت پرسپولیس باشم.
 

وقتی رضا شاهرودی بازی می‌کرد، همه می‌گفتند شماره 16 توپ را روی بند کفش مهاجمان سانتر می‌کند. فکر می‌کنی هافبک‌های فعلی پرسپولیس چنین حضور حیاتی دارند؟
نمی‌خواهم از خودم تعریف کنم ولی چنین خصوصیاتی را در بین این جدید‌ها ندیدم. اتفاقا وقتی در اردوی پرسپولیس بودم با علیرضا محمد و این پسر جوونه (شکوری) صحبت کردم و نکته‌هایی را به آنها گفتم. البته با حرف زدن چیزی درست نمی‌شود چون اینها فقط باید تمرین کنند. وقتی من بازی می‌کردم، یکسری تمرینات اختصاصی داشتم و خودم را آماده می‌کردم.
 

خیلی از هم دوره‌ای‌های تو مثل استیلی، دایی، پیروانی و... مربی شده‌اند. رضا شاهرودی چنین رویایی ندارد؟
مگر می‌شود که آدم فوتبالیست باشد و چنین رویایی نداشته باشد! هر بازیکن بزرگی دوست دارد تا یک روزی مربی شود. من هم همین آرزو را دارم و دوست دارم تا روزی در پرسپولیس که تیم محبوب من است، مربیگری کنم.
 

در اواخر ماه آذر هستیم. همان ماهی که شما در یک بازی تاریخی توانستید استرالیا را شکست دهید. امسال در این مورد اتفاق جالبی برایت افتاد؟(خنده) خدا پدرت را بیامرزد... عجب حوصله‌ای داری. حتی یک نفر هم یادش نبود که چه اتفاقی افتاده. هیچ کس زنگ‌ نزد و هیچ کس هم حرفی نزد تا فقط با گذشتن یک دوره کوتاه همه فراموش کنند که ما چه بوده‌ایم و چه کرده‌ایم... خیالی نیست. من همیشه مردم را دوست دارم و خودم را مدیون آنها می‌دانم.
 

در مورد وضعیت تیم‌ملی چه صحبتی داری؟
اگر نظر شخصی مرا می‌خواهید، باید بگویم که بهتر است هر چه زودتر در تیم‌ملی تغییراتی را به‌وجود آورند. به نظر من افشین قطبی اصلا در حدی نیست تا سرمربی تیم‌ملی باشد. ما جام‌جهانی را به‌ راحتی از دست دادیم و اگر این وضعیت ادامه داشته باشد هیچ بعید نیست تا در جام ملت‌ها هم چنین اتفاقی بیفتد و به همین راحتی ما دوباره همه چیز را از دست بدهیم. باید کسی سرمربی تیم‌ملی شود که حداقل در حد تیم‌ملی ایران باشد. همه دنبال یک سرمربی بزرگ می‌روند تا سطح‌شان بالاتر بیاید ولی ما...
 

راستی شنیدیم که به ملاقات ناصر حجازی هم رفته بودی.
بله... ناصرخان یک اسطوره بزرگ برای فوتبال ما محسوب می‌شود. حجازی الگوی من بوده و همیشه او را دوست خواهم داشت. برای حجازی آرزوی سلامتی و موفقیت می‌کنم و امیدوارم که ناصرخان هر چه زودتر به فوتبال برگردد.  

 

منبع:روزنامه گل

 

              شما میتوانید علاوه بر واردشدن از آدرس وبلاگ از آدرس زیر 

              نیز وارد سایت شوید:         www.footballrooz.com       

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد