فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

سرپرست شهرداری انزلی از سوی داور چهارم تهدید به مرگ شد

 

فوتبال روز:باشگاه شهرداری انزلی از داور چهارم دیدار خود برابر تیم هیات فوتبال شهرکرد به علت حمله و تهدید کردن سرپرست این باشگاه به مرگ شکایت کرد.

تیم فوتبال شهرداری انزلی عصر یکشنبه از هفته هفتم مسابقات لیگ دسته دو در شهرکرد میهمان تیم هیات فوتبال این شهر بود که قهرمان نجفی داور چهارم بازی و رییس کمیته داوران شهرستان شهرکرد در اقدامی عجیب ضمن حمله و فحاشی به سهیل میرزاجانی سرپرست باشگاه شهرداری انزلی وی را تهدید به مرگ کرد.
سهیل میزراجانی سرپرست باشگاه شهرداری انزلی در همین ارتباط به خبرنگار ایسنا - خزر گفت: این اتفاق عجیب یک ساعت پیش از آغاز بازی رخ داد و من در ابتدا تصور می کردم فرد مهاجم از تماشاگران شهرکردی است اما بلافاصله متوجه شدم وی داور چهارم بازی و رییس کمیته داوران شهرکرد است.
سهیل میزراجانی در پایان گفت: فکر می کنم این اتفاق نادری در دنیای داوری باشد که یک داور به مسوول تیمی پیش از بازی حمله می کند و عنوان می کند اجازه نخواهد داد زنده از ورزشگاه خارج شود.
شهرداری انزلی در همین ارتباط شکواییه ای را به فدراسیون فوتبال ارسال کرد و خواستار پیگیری و برخورد با این داور شد.  

 

منبع: خبرگزاری ایسنا
 

              شما میتوانید علاوه بر واردشدن از آدرس وبلاگ از آدرس زیر 

              نیز وارد سایت شوید:         www.footballrooz.com       

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد