فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

دلخوری شدید هافبک پرسپولیس از کرانچار

دلخوری شدید هافبک پرسپولیس از کرانچار 

فوتبال روز:عادل کلاه کج که به عنوان یک هافبک دفاعی به پرسپولیس پیوست، در مسابقاتی که با این تیم انجام داد (البته به جز داربی) در حد انتظار بازی نکرد و سرانجام نیمکت نشین شد. او که در بازی مقابل صبا تیم سابقش علاقه مند به حضور در زمین بود 90 دقیقه روی نیمکت بود تا با اعصاب خرد از قم به تهران برگردد.

 

حرف های او را بخوانید و ببینید که سرمربی پرسپولیس در چه شرایطی مربی گری می کند: 
 

* بازی چطور بود؟
- حواسم نبود. بیشتر نگاهم به کادر فنی بود و منتشر بودم نام مرا صدا کند و از من بخواهد که بروم داخل زمین. حتی شده برای 5 دقیقه! 
 

* یعنی اینقدر تشنه بودی که در این بازی به زمین بروی؟
 - صد در صد! شاید اگر این اعتماد به من می شد و به زمین می رفتم یک تنه صبا را شکست می دادم. کادر فنی می دانست من در اول فصل چقدر به خاطر حضورم در پرسپولیس از سوی بعضی از مسئولان صبا اذیت شدم و چقدر برای این بازی انگیزه داشتم. 
 

* پس از جریان بازی چیزی نفهمیدی؟
- زیاد نه، فقط منتظر بودم به زمین بروم. 
 

* مثل اینکه خیلی ناراحتی؟
- یعنی حق ندارم ناراحت شوم؟! من خواسته زیادی ندارم . فقط می خواهم بدانم چرا از من استفاده نمی شود؟! اگر می گویند بد تمرین می کنم همه را دعوت می کنم بیایند سر تمرین به چشم خودشان ببینند چقدر آماده ام. اگر می گویند در تاکتیک تیم جا ندارم،‌خدا را شکر که جز دروازه بانی در همه پست ها بازی کرده ام و امتحانم را پس داده ام. اگر معتقدند بازیکن خوبی نیستم همه کارشناسان من را می شناسند. آخر اگر می گویند از من خوششان نمی آید و می خواهند مرا نابود کنند مطمئن باشند موفق نمی شوند و من خدا را دارم و با خدا لابی می کنم و هیچکس نمی تواند مرا نابود کند. باور کنید اگر می دانستم به درد پرسپولیس نمی خورم اصلا حرفی نمی زدم. فقط می خواهم یک دلیل قانع کننده بشنوم. یعنی این حق من نیست؟
  

* خیلی ها معتقدند شاید آن ضربه پنالتی در مقابل سپاهان از دست دادی باعث شد کم کم از ترکیب دور شوی.
- اگر واقعا اینطور باشد این دلیل خیلی غیرحرفه ای است. خیلی ها در دنیا پنالتی خرا می کنند مگر این طوری می شود؟ مثلا اگر هم این مساله واقعیت داشته باشد یک بازی، دو بازی نه اینکه باید هفته ها تاوان پس بدهم. من جرات داشتم در آن شرایط پشت پنالتی ایستادم ولی شانس نداشتم و آن پنالتی خراب شد. مگر من خودم خواستم پنالتی خراب شود؟! 
 

* فکر می کنی این مشکلات بالاخره حل شود؟
- صد در صد. شک نکنید که برمی گردم و با قدرت هم برمی گردم ولی بالاخره باید جواب قانع کننده را برای این دو، سه هفته ای که اذیت شدم داشته باشند. 
 

* و حرف آخر؟
- باور کنید از ته قلب پرسپولیس را دوست دارم و حتی اگر تا پایان فصل هم بازی نکنم از صمیم قلب آرزو می کنم پرسپولیس موفق شود و بهترین نتایج مکمن را با کرانچار به دست بیاورد. من حرف های زیادی برای گفتن دارم ولی باز هم سکوت می کنم . شاید گذشت زمان خیلی از واقعیت ها را روشن کند.
  

منبع:سایت گل 

 

              شما میتوانید علاوه بر واردشدن از آدرس وبلاگ از آدرس زیر 

              نیز وارد سایت شوید:         www.footballrooz.com        

  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد